🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31860.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

روز گذشته ۱۱۲ هزار نفر با اینترنت خداحافظی کردند

دیروز روز جهانی Unplugging لقب گرفته بود و به همین منظور ۱۱۲ هزار نفر سعی کردند که موقتاً ۲۴ ساعت با اینترنت خداحافظی کنند. طراحان روز جهانی Unplugging از کاربران سراسر دنیا دعوت کرده بودند که از غروب ...

دیروز روز جهانی Unplugging لقب گرفته بود و به همین منظور ۱۱۲ هزار نفر سعی کردند که موقتاً ۲۴ ساعت با اینترنت خداحافظی کنند.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

طراحان روز جهانی Unplugging از کاربران سراسر دنیا دعوت کرده بودند که از غروب یکم مارچ تا عصر روز بعد، تمامی دیوایس‌های متصل به اینترنت خود را خاموش کنند - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - یا اینکه با آنها به اینترنت وصل نشوند.

موسسه غیر انتفاعی نیویورکی Reboot، این روز جهانی را با - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - الهام از سنت‌های اجدادشان طراحی کرده‌اند. آنها - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سعی داشتند بدین شکل، کاربران - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دنیا را یک روز به فعالیتی غیر از نشستن پای اینترنت و استفاده از تکنولوژی مشغول - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کنند.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

در واقع امسال دهمین سالگرد روز جهانی Unplugging به شمار می‌رود که با وابسته تر شدن انسان مدرن به تکنولوژی، روز به روز بر اهمیت آن افزوده می‌شود.

بسیاری از - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن‌های مختلف، چنین روزی را در تقویم خود ثبت کرده‌اند و بدین منظور برای کاربر اعلانی مخصوص فرستادند تا او را با خبر کنند. تعدادی از کاربران هم با انتشار پستی در توییتر، به روز جهانی Unplugging طعنه زدند.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

تصور کنید یک اپلیکیشن اینترنتی به شما یادآوری کند که یک روز با اینترنت خداحافظی کنید و - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سنت اجدادتان را به جای آورید. مطمئناً طنز تلخی پشت اعلان این اپ پنهان شده است.

تحقیقات جدید نشان داده که وابستگی بیش از حد به تلفن همراه می‌تواند به سلامتی کاربران ضرر بزند. این اتفاق موجب می‌شود که بینایی کاربر پایین آید و بر عکس سطح استرس وی افزایش بیابد.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

علاوه بر این ممکن است میزان حافظه و تمرکز فرد نیز کمتر شده. حتی این احتمال وجود دارد که بدن با جذب اشعه‌های تلفن های همراه دچار مشکل شود و به بیماری سرطان مبتلا شود.

به هر حال کنار گذاشتن عادات غلط نظیر استفاده‌ی ۲۴ ساعته از موبایل، کار سختی است اما روز جهانی Unplugging ، موقعیت مناسبی فراهم کرده تا انسان مدرن سعی کند تنها یک روز از هیاهوی جهان فارغ شود و تنها ۲۴ ساعت را بدون اینترنت بگذراند. آیا شما قادرید یک روز کامل را بدون تلفن همراه خود سپری کنید؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone