🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31868.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

آخرین نسخه بتای اکسل تصاویر را به جداول قابل ویرایش تبدیل می‌کند

اکسل همیشه یکی از کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای آفیس بوده و هست و حالا قرار است با دریافت یک خصوصیت ویژه، از این کاربردی‌تر هم بشود. سپتامبر سال گذشته، مایکروسافت در کنفرانس سالانه Ignite از ویژگی بسیار ...

اکسل همیشه یکی از کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای آفیس بوده و هست و حالا قرار است با دریافت یک خصوصیت ویژه، از این کاربردی‌تر هم بشود. سپتامبر سال گذشته، مایکروسافت در کنفرانس سالانه Ignite از ویژگی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر امیرکلا استان مازندران - بسیار جالبی برای نسخه موبایل این اپلیکیشن پرده برداشت: این که بتوانید داده‌ها را از طریق بارگذاری عکس، وارد جداول اپلیکیشن کنید.

ویژگی Insert Data from Picture با ترکیبی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر امیرکلا استان مازندران - از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر امیرکلا استان مازندران - تکنولوژی OCR (به فارسی نویسه‌خوان - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر امیرکلا استان مازندران - نوری) و هوش مصنوعی، می‌تواند تصویر جداول چاپی را تشخیص داده و آن‌ها را به جداول ویرایش‌پذیر اکسل تبدیل کند. در این صورت دیگر نیازی نیست زمان زیادی پای وارد کردن اطلاعات تصاویر به جداول اکسل بگذارید - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر امیرکلا استان مازندران - و نرم‌افزار - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر امیرکلا استان مازندران - در کسری از ثانیه این کار را برایتان انجام خواهد داد.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر امیرکلا استان مازندران

ویژگی که از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر امیرکلا استان مازندران - آن صحبت می‌کنیم، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر امیرکلا استان مازندران - هم‌اکنون در آخرین نسخه بتای اکسل برای اندروید در دسترس - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر امیرکلا استان مازندران - تعداد محدودی از کاربران قرار گرفته و قرار است پس از گذراندن دوره تست و گرفتن بازخوردهای کافی، در نسخه نهایی اپلیکیشن منتشر شود.

مطابق تست‌های به عمل آمده، ویژگی تبدیل - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر امیرکلا استان مازندران - عکس - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر امیرکلا استان مازندران - به داده در اکسل عملکرد خوب و قابل قبولی به نمایش می‌گذارد هر چند که خالی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر امیرکلا استان مازندران - از عیب و ایراد هم نیست. به عنوان مثال، ممکن است در خواندن اعداد و ارقام عملکرد مطلوبی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر امیرکلا استان مازندران - را شاهد باشید اما در طراحی جدول و محل قرار گرفتن اعداد ایراداتی مشاهده شود. در هر صورت، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر امیرکلا استان مازندران - با توجه به این که ویژگی مذکور در مرحله بتاست مشاهده چنین مشکلاتی در آن طبیعی به نظر می‌رسد.

در حال حاضر برای تست این ویژگی می‌بایست دارای اشتراک آفیس 365 باشید و از طریق این لینک در برنامه تست بتای اکسل ثبت نام کنید. تکنولوژی تبدیل عکس به متن اکسل در تشخیص اعداد و حروف - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر امیرکلا استان مازندران - لاتین عملکرد مطلوبی به نمایش می‌گذارد، اما مشخص نیست که آیا شاهد پشتیبانی این قابلیت از اعداد و حروف فارسی خواهیم - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر امیرکلا استان مازندران - بود یا خیر که امیدواریم شاهد این اتفاق باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone