🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31871.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

این کارت شما را از انتخاب بین سیم کارت دوم و میکرو اس‌دی بی نیاز می‌کند

بسیاری از کاربران موبایل از گوشی‌های دو سیم کارته استفاده می‌کنند. در این میان، تعداد زیادی از موبایل‌ها، از محل قرار گرفتن کارت حافظه میکرو اس‌دی به عنوان جای سیم کارت دوم استفاده می‌شود که ...

بسیاری از کاربران موبایل از گوشی‌های دو سیم - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر پل سفید استان مازندران - کارته استفاده می‌کنند. در این میان، تعداد زیادی از موبایل‌ها، از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر پل سفید استان مازندران - محل قرار گرفتن کارت حافظه میکرو - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر پل سفید استان مازندران - اس‌دی به عنوان جای سیم کارت دوم استفاده می‌شود که در نتیجه آن شما نمی‌توانید به طور همزمان از دو سیم کارت و یک کارت حافظه استفاده کنید؛ مشکلی که کمپانی IDEMIA با استفاده فیوژن آن - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر پل سفید استان مازندران - را برای همیشه حل کرده است.

فیوژن در واقع یک کارت حافظه میکرو اس‌دی است که محل قرارگیری سیم کارت هم برای آن تعریف شده و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر پل سفید استان مازندران - در نتیجه شما به صورت همزمان می‌توانید از سیم کارت دوم و کارت حافظه خود استفاده کنید. این محصول روی هر دستگاهی که از اسلات کارت حافظه میکرو اس‌دی به عنوان محل قرار گرفتن سیم کارت دوم استفاده می‌کند، پشتیبانی خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر پل سفید استان مازندران

انتخاب بین سیم کارت و کارت حافظه میکرو اس‌دی برای بسیاری از افراد دغدغه‌ای مهم است و حتی بعضی از کاربران برای استفاده همزمان از آن‌ها، سیم کارت و کارت حافظه را با استفاده از چسب به یکدیگر متصل می‌کنند. البته - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر پل سفید استان مازندران - انجام این کار به هیچ عنوان امن نیست و می‌تواند صدمه جبران ناپذیری را به گوشی شما وارد کند.

در تصویر بالا می‌توانید استفاده موفقیت آمیز از فیوژن ۱۲۸ گیگابایتی را روی گلکسی نوت ۹ مشاهده کنید. لازم به ذکر است که این محصول از ظرفیت های بیشتر از این هم پشتیبانی خواهد کرد.

قرار است در ابتدا فیوژن در دسترس اپراتورها قرار بگیرد تا آن‌ها این محصول را در اختیار کاربران خود قرار دهند. هنوز تاریخ عرضه و قیمت مشخصی برای فیوژن در نظر گرفته نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فراچهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
آیا میشه بگید سمت آزادمهر پل سفید هم تعمیر دارید
پاسخ: بله در آزادمهر شهر پل سفید خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone