🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31846.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

با الگوبرداری از پینترست، کلکسیون های عمومی به اینستاگرام می آیند

اینستاگرام بابت الگوبرداری از قابلیت Collections پینترست هیچ ابایی ندارد، و طبق شواهد بدست آمده حتی می‌خواهد که این ویژگی را بیشتر از قبل توسعه بدهد. طبق اسکرین‌شات‌هایی که جِین مانچون وانگ، محقق حوزه اپلیکیشن‌ها ...

اینستاگرام بابت الگوبرداری از قابلیت Collections پینترست هیچ ابایی ندارد، و طبق شواهد بدست - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کنگاور استان کردستان - آمده حتی می‌خواهد که این ویژگی را بیشتر از قبل توسعه بدهد. طبق اسکرین‌شات‌هایی که جِین مانچون وانگ، محقق حوزه اپلیکیشن‌ها منتشر کرده به نظر می‌رسد که در اینستاگرام اندروید به زودی می‌توانید کلکسیون تصاویر خود را با عموم کاربران به اشتراک بگذارید.

به لطف کلکسیون‌ های عمومی اینستاگرام، نه تنها می‌توانید مقاصد مورد علاقه‌تان برای مسافرت یا پوشاک محبوب‌تان را با دنیا به اشتراک بگذارید، بلکه می‌توانید از کمک همکاران خود هم برای تکمیل کردن فهرست‌ها بهره ببرید. تا این لحظه اطلاعات زیادی در مورد این ویژگی در دسترس نیست، اما احتمال ارائه خصوصیت فالو کردن سایر کلکسیون‌ها در آینده نزدیک دور از انتظار نخواهد بود.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کنگاور استان کردستان
تصویر مربوط - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کنگاور استان کردستان - به ویژگی Collections اینستاگرام است که هم اکنون به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کنگاور استان کردستان - شکل خصوصی در اختیار کاربران این شبکه اجتماعی قرار دارد.

اینستاگرام در مصاحبه با وبسایت تک‌کرانچ، اعلام کرده که «مشغول تست این ویژگی نیست». این جمله احتمالا به این معناست که قابلیت مذکور، مستقل از قابلیت Collections خصوصی است که هم‌اکنون در دسترس کلیه کاربران اینستاگرام قرار دارد.

شکی نیست که اینستاگرام برای ارائه کلکسیون‌های - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کنگاور استان کردستان - عمومی، انگیزه‌های زیادی دارد. همانطور که - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کنگاور استان کردستان - در خبرها خوانده‌اید، استراتژی درآمدزایی اینستاگرام طی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کنگاور استان کردستان - سال‌های اخیر روی ارائه قابلیت‌های - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کنگاور استان کردستان - «خرید» متمرکز شده و کلکسیون‌های عمومی می‌توانند فرهنگ خرید از اینستاگرام را به میزان زیادی میان کاربران این شبکه اجتماعی جا بیندازند.

با داشتن کلکسیون‌های عمومی، - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کنگاور استان کردستان - برندها می‌توانند فروشگاه‌های مجازی بزرگتری در بستر این شبکه اجتماعی راه‌اندازی کرده و افراد پرطرفدار هم محصولات اسپانسرهای خود را - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کنگاور استان کردستان - در محیط مناسب‌تری تبلیغ کنند.

اما در ارائه این ویژگی، بحث رقابت با پینترست هم مطرح است که طبیعتا اینستاگرام با داشتن بیش از یک میلیارد کاربر فعال در ماه در مقایسه با 250 میلیون کاربر پینترست، برنده بی چون و چرا خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone