🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31848.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

تصاویر مفهومی شهر هوشمند آلفابت ؛ سیلیکون ولی کانادا با پشتیبانی از 5G

چندی پیش کمپانی مادر گوگل یعنی آلفابت اعلام نمود که قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ میلادی، یک محله‌ی پیشرفته و جدید به نام Quayside نزدیک تورتنو ایجاد کند. حال شرکت Sidewalk که از همکاران آلفابت برای تولید این منطقه محسوب می‌شود، ...

چندی پیش کمپانی مادر گوگل یعنی آلفابت اعلام نمود که قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - میلادی، یک محله‌ی پیشرفته و جدید به نام Quayside نزدیک تورتنو - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ایجاد کند. حال شرکت Sidewalk که از همکاران آلفابت برای تولید این منطقه محسوب می‌شود، یک طرح مفهومی تصویری برای شهر هوشمند - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آلفابت منتشر کرده که توضیحات کلی در این زمینه ارائه می‌دهد.

این پروژه ۱۲ هکتاری که «پیاده‌‌رو‌ی تورنتو» لقب گرفته در راستای ارتقای وضعیت محیط زیست، پایداری، حمل و نقل، توان مالی و کارآفرینی در این شهر پایه‌گذاری شده است. این شهر قرار است به سیستم‌های دسته بندی زباله رباتیک، پیاده‌رو‌های بهره‌مند از سنسور‌های مختلف، زیر ساخت دیجیتال و پشتیبانی از نسل پنجم شبکه ارتباطی مجهز شود.

حال شما را به تماشای تصاویر طرح - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مفهومی شهر هوشمند آلفابت دعوت می‌کنیم و توضیحات بیشتری درباره‌ی این شهر ارائه می‌دهیم؛

تعمیرات لباسشویی سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی
این شرکت قصد دارد که آپارتمان‌ها، دفاتر کاری، مغازه‌ها و دفاتر کاری زیادی را - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در ۱۲ هکتار بسازد و پس از آن، این منطقه را چندین هکتار گسترش دهد. ساختمان‌های چوبی Quayside سازگاری بسیاری با محیط زیست دارند و در این زمینه گواهی‌های لازم را کسب کرده‌اند.
تعمیرات لباسشویی سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی
انرژی مورد نیاز این شهر هوشمند توسط پنل‌های خورشیدی و باتری‌های این چنینی تامین خواهد شد. همچنین با همین انرژی، شهر به سیستم مدیریت زباله مجهز خواهد شد و یک شبکه حرارتی بر مصرف انرژی گرمایی و ژئوترمال این منطقه نظارت خواهد کرد. علاوه بر این کلبه ساکنین Quayside به شبکه اینترنتی 5G و وای فای درسترسی خواهند داشت.
تعمیرات لباسشویی سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی
طرح مفهومی این شهر، از تقشه‌های آلفابت خبر می‌دهد. فاز اول این پروزه قرار است ۵۰۰۰ فرد را داخل ۳۰۰۰ واحد مسکونی جای دهد. برای این افراد ۳۹۰۰ شغل نیز در همین منطقه در نظر گرفته خواهد شد و آنها می‌توانند بلافاصله مشغول بکار شوند.
تعمیرات لباسشویی سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی
کارشناسان باور دارند که سیستم‌های Quayside می‌تواند دسترسی آسان به شبکه ارتباطی را در هر جای شهر فراهم کند و قابلیت‌های ویژه محیط شهری را در بسیاری از زمینه‌ها ارتقا دهد.

با این وجود، Quayside در مرحله طرح مفهومی قرار دارد و Sidewalk هنوز منتظر تایید آلفابت و شهرداری تورنتو است. ساکنین شهر یاد شده اعلام کردند که نگرانند با هجوم شرکت‌های تکنولوژی محور به Quayside، این منطقه - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به یک سیلیکن ولی جدید تبدیل شده و همانند آن از مشکلاتی نظیر افزایش هزینه‌ها، بالارفتن قیمت اجاره و خرید ملک، تقسیم ناهمگون درآمد رنج ببرد.

در جواب این نگرانی‌ها، شرکت Sidewalk اعلام نموده که قصد ندارد اولویت خاصی برای شرکت های تکنولوژی محور قائل شود و در طراحی‌ این محله چنین هدفی را دنبال نکرده. با این حال کارشناسان معتقدند که طراحی‌ نوآورانه‌ی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - این شهر موجب خواهد - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شد، غول‌های تکنولوژی به سمت آن هجوم آورند.

 

تماشا کنید: گلخانه‌‌ های کروی شکل آمازون

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کاچار نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سایت ***** لباسشویی سام UN-Q1225I شما را با کمترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone