🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31863.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

سردرگم‌تر از همیشه؛ در بازار گوشی مسافرتی چه اتفاقی افتاده است؟

وضعیت گوشی‌های مسافرتی در روزهای گذشته با مشکلات خاصی رو به رو شده است. این سلسله مشکلات در نهایت باعث شده تا عده‌ای از کسبه پاساژ علاءالدین دست به اعتصاب بزنند. اعتصاب کسبه علاءالدین پیرامون ...

وضعیت گوشی‌های مسافرتی در روزهای گذشته با - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قائمشهر استان مازندران - مشکلات خاصی رو به رو شده است. این سلسله مشکلات در نهایت باعث شده تا عده‌ای از کسبه پاساژ علاءالدین دست به اعتصاب بزنند. اعتصاب کسبه علاءالدین پیرامون این بود که ثبت گوشی‌های مسافرتی از اوایل ماه جاری صرفا برای مسافران امکان پذیر است و آنها تعداد زیادی گوشی را به صورت مسافرتی وارد کرده‌اند که حالا امکان رجیستر شدن آنها وجود ندارد.

بعد از اجرای طرح رجیستری، اعلام شد که میزان قاچاق موبایل حدودا به صفر رسیده است اما اتفاقی که در ماه‌های اخیر افتاد این بود که بازار موبایل با کمبود کالا مواجه شد و بسیاری از شرکت‌های بزرگ، موبایلی برای عرضه در بازار ندارند. چندصد هزار گوشی موبایل در گمرک مانده و با وجود وعده‌های بسیاری از مسئولین، کماکان خبری از تزریق آنها به بازار نیست. این موضوع باعث شده که بسیاری از فروشندگان، گوشی‌های موبایل را به صورت مسافرتی وارد کنند و آنها را به طور زیرزمینی رجیستر کنند. این روند تا چندی پیش - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قائمشهر استان مازندران - شدنی بود اما با بسته شدن سامانه، این راه دور زدن - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قائمشهر استان مازندران - منتفی شده است.

به گفته رئیس اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی، «مهدی محبی» آوردن گوشی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قائمشهر استان مازندران - مسافرتی در شرایط امروزی تنها با داشتن بلیت برگشت برای مسافرین امکان پذیر است: «کسانی که کثیرالسفر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قائمشهر استان مازندران - هستند با داشتن مدارک مسافرت خارجی خود می‌توانند اقدام به ریجستر تعداد محدودی گوشی همراه نمایند.»

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قائمشهر استان مازندران

پیش از این اگر موبایلی مسافرتی را با خود به داخل کشور می‌آوردید و پس از ۳۰ روز هم کارهایش را انجام نمی‌دادید، باید به سامانه گمرکی سر زده و با پرداخت عوارض گوشی خود (که با توجه به نوع گوشی‌تان متفاوت بود) آن را در گمرک ثبت می‌کردید. بعد از پرداخت گمرگی هم باید شماره گذرنامه یک مسافر که کمتر از یک ماه از ورودش به کشور گذشته را به کشور وارد می‌کردید تا  IMEI موبایل را در سامانه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قائمشهر استان مازندران - ثبت می‌شد.

برخی فروشگاه‌ها تا پیش از بسته شدن سامانه این کار را برای مشتریان خود انجام می‌دادند، این فروشندگان به دیجیاتو درباره نحوه این کار توضیحاتی هم داده بودند:

«فروشنده‌هایی که دایم در حال رفت و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قائمشهر استان مازندران - آمد به خارج و داخل هستند، هم خودشان و هم کلی آدم دارند که می‌شه با گذرنامشون موبایلت رو ثبت کنند و خیالت راحت شه. نیازی هم نیست گوشی همراهت باشه، فقط IMEI و شماره سیم‌کارت و مشخصات صاحب سیم‌کارت کفایت می‌کنه. این فروشنده ها کلی آدم می‌شناسن که می‌شه با گذرنامشون موبایلت رو ثبت کنند.»

از اواخر هفته گذشته اما سایت ثبت گوشی مسافری روی غیرمسافران بسته شده است و با اتصال سامانه ناجا و گمرک به یکدیگر، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قائمشهر استان مازندران - دیگر افرادی که ورود و خروج نداشته‌اند نمی‌توانند گوشی ثبت کنند. البته ناگفته نماند سامانه گمرکی همچنان برای مسافران واقعی یعنی کسانی که ورود و خروج به کشور داشته‌اند باز است. ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز هم اعلام کرده فعلا سایت تا اطلاع ثانوی بسته است و مشخص - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قائمشهر استان مازندران - نیست که در بازار شب عید باز شود یا خیر.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قائمشهر استان مازندران

پیگیری‌های دیجیاتو از مسئولان مربوطه درباره این موضوع ثمربخش - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قائمشهر استان مازندران - نبود و تمامی افراد اعلام داشتند - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قائمشهر استان مازندران - که تا درست شدن اوضاع - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قائمشهر استان مازندران - صحبتی نخواهند کرد. «امیر اسحاقی»، دبیر انجمن واردکنندگان موبایل ارائه صحبت‌های بیشتر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قائمشهر استان مازندران - را - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قائمشهر استان مازندران - به آینده موکول کرد و پیگیری از دیگر مقامات مرتبط هم نتیجه ای در برنداشت.

در این بین یک مقام آگاه به دیجیاتو خبر می‌دهد که امروز ساعت ۶ جلسه‌ای برقرار است تا تکلیف این سامانه و سرنوشت گوشی‌های مغازه‌داران مشخص شود. به گفته این منبع آگاه، گوشی‌هایی که تحت نام مسافرتی به بازار عرضه می‌شد هیچ گارانتی ندارند و گوشی بی‌گارانتی دردسر بزرگی برای همه است: «میزان شکایات ما در بخش تعمیرات به طرز چشمگیری افزایش پیدا - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قائمشهر استان مازندران - کرده و شدیدا به مردم توصیه می‌کنیم که گوشی رجیستر شده و دارای گارانتی بخرند.»

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قائمشهر استان مازندران

با توجه به صحبت مقامات مسئول و پیگیری‌های دیجیاتو به نظر می‌رسد تنها راه حل این است که منتظر بمانیم تا نتیجه جلسات مشخص شود؛ نتیجه‌ای که بنا به گفته مقام آگاه دیگری از جمع واردکنندگان موبایل؛ تا یک هفته الی ده روز دیگر وضعیت دقیق آن مشخص خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone