🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31878.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

تسلا رودستر قرمز رنگ ایلان ماسک بازهم رکوردشکنی کرد

بهمن ماه سال گذشته راکت فالکون هوی شرکت فضایی اسپیس اکس با موفقیت به فضا پرتاب شد و با خود خودروی تسلا رودستر قرمز رنگ ایلان ماسک به همراه استارمن معروف را از مدار زمین خارج کرد. ...

بهمن ماه سال گذشته راکت فالکون هوی شرکت فضایی اسپیس اکس با موفقیت به فضا پرتاب شد و با خود خودروی تسلا رودستر قرمز رنگ ایلان - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - ماسک به همراه استارمن معروف را از مدار زمین خارج کرد. حال گزارش شده که تسلا رودستر ماسک بازهم - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - رکوردشکنی کرده و موفق شده بیشترین مسافت طی شده توسط یک ماشین را بپیماید.

تسلا رودستر ماسک از - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - زمان پرتاب خود، موفق شده که رکورد بیشترین مسافت طی شده توسط یک خوردرو را در - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - کل تاریخ بشکند. در واقع تخمین زده - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - می‌شود طی کردن این مسافت معادل این است یک ماشین تمامی خیابانهای روی کره زمین را ۲۲ مرتبه بپیماید. حال سوال اینجاست که این ماشین اکنون کجا قرار دارد؟

تسلا رودستر ماسک کجاست؟

در حال حاضر تسلا رودستر ایلان ماسک با سرعتی معادل هزاران کیلومتر بر ساعت فضا را می‌پیماید. به عبارت دیگر این ماشین - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - به سرعت جت‌های جنگی رسیده اما در این راه هیچ سوختی مصرف نکرده است. مدار پرتاب راکت فالکون هوی اسپیس اکس مشابه یک تیرکمان عمل کرده و رودستر را با سرعت بسیار زیادی به سمت خورشید پرتاب نموده است.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران

چند ماه پیش اسپیس اکس گزارش داد که تسلای رودستر قرمز رنگ ایلان ماسک و مسافرش استارمن تا به حال مدار کره‌ی مریخ را هم رد کرده‌‌اند. البته مریخ اولین ایستگاه این ماشین بوده و تسلا رودستر ماسک قرار است طی این مسیر مدار سیاره‌های دیگری را هم پشت سر بگذارد.

این ماشین هم اکنون مسیر مدار بیضوی خورشید را در پیش گرفته و در این - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - مسیر از کنار عطارد و زهره نیز خواهد گذشت. این ماشین هر ۵۵۷ روز یک بار دور خود را کامل خواهد کرد و اولین گردش این ماشین تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی کامل خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران

کارشناسان اسپیس اکس مدعی شده اند اگر اتفاق پیش بینی نشده‌ای رخ ندهد و برخورد یک جرم آسمانی کوچک، تسلا رودستر ماسک را قطعه قطعه نکند، این ماشین میلیون‌ها سال آینده، به دور خورشید خواهد چرخید.

 

تماشا کنید: راکت‌ های - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - اسپیس اکس در مقایسه با مجسمه آزادی چه اندازه‌ای دارند؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نکوزاد نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
عرض ادب طرفای میانکی نمک آبرود هم سرویس کار مایکروفر الجی دارید؟
پاسخ: بله در میانکی شهر نمک آبرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone