🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21094.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

در ایام شیوع کرونا مصرف اینترنت در روستاهای کشور ۲ برابر شد

دیرکل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت ارتباطات با بیان اینکه تا پایان سال ۹۸ حدود ۳۶ هزار و ۷۰۰ روستا، یعنی ۹۳ درصد روستاهای کشور از پوشش تلفن همراه برخوردار شدند اعلام کرد در ایام ...

دیرکل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت ارتباطات با بیان اینکه تا پایان سال ۹۸ حدود ۳۶ هزار و ۷۰۰ روستا، یعنی ۹۳ درصد روستاهای - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سرعین استان اردبیل - کشور از پوشش تلفن همراه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سرعین استان اردبیل - برخوردار شدند اعلام کرد در ایام شیوع کرونا مصرف اینترنت در روستاهای کشور دو برابر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سرعین استان اردبیل - شد.

«مهرداد ترابیان» با ذکر این نقطه که در حال حاضر در کشور بالای ۳۹ هزار روستا وجود دارد اعلام کرد که بر اساس ماده ۶۸ برنامه ششم توسعه، ۸۰ درصد روستاهای کشور باید به پهن باند دسترسی داشته باشند و از ۴ خدمت پزشکی از راه دور، آموزش از راه دور، بانکداری الکترونیک و کشاورزی از راه دور بهره‌مند شوند: «بر همین اساس هدف گذاری وزیر ارتباطات برای سال ۹۹، اتصال ۱۰۰ درصدی روستاها - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سرعین استان اردبیل - به شبکه پهن باند است. البته امکان دارد حدود ۵ درصد روستاها به دلیل شرایط خاص جغرافیایی، شامل - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سرعین استان اردبیل - این هدف گذاری نشوند.»

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سرعین استان اردبیل

ترابیان در مورد دسترسی روستاها به شبکه ملی اطلاعات در سال گذشته به خبرگزاری مهر آماری ارائه داده که بر اساس آن در سال ۹۸ نزدیک به ۳۵ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سرعین استان اردبیل - هزار روستا، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سرعین استان اردبیل - یعنی حدود ۸۹ درصد از روستاهای کشور به پهن باند شبکه ملی اطلاعات دسترسی پیدا کرده‌اند. گفتنیست این آمار در سال ۹۶ حدود ۳۲ درصد کل روستاهای کشور را شامل می‌شد.

وی با اشاره به افزایش پوشش ارتباطی و پهن باند روستاها در دو - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سرعین استان اردبیل - سال گذشته تصریح کرده که شبکه سازی در روستاها با شیوع کرونا تاثیر خود را نشان داده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سرعین استان اردبیل - است: «تعطیلی مدارس و در پی آن راه‌اندازی آموزش از راه دور نشان داد اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طی این سال‌ها زیرساختی را ایجاد کرده که در بسیاری از روستاهای دورافتاده دانش‌آموزان می‌توانند آموزش از راه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سرعین استان اردبیل - دور را تجربه کنند.»

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سرعین استان اردبیل

البته ناگفته نماند تجهیزات ارتباطاتی در بسیاری از روستاهایی که ترابیان از آنها سخن می‌گوید برای دانش آموزان فراهم نیست و خریداری کردن وسایلی مانند گوشی و تبلت برای این قشر از دانش آموزان مساله اصلی‌تری است تا کیفیت اینترنت در این مناطق و این دو موضوع در واقع در کنار یکدیگر می‌تواند - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سرعین استان اردبیل - به ادعای آموزش از راه دور دانش آموزان روستایی بینجامد.

ترابیان تاکید کرده در دوران کرونا مصرف ترافیک اینترنت در روستاها نیز مانند شهرهای کشور تقریباً دو برابر شده است: «با این تفاوت که با برداشته شدن برخی محدودیت‌ها در شهرها، شاهد افت ترافیک اینترنت بوده‌ایم، اما در روستاها همچنان مصرف ترافیک اینترنت بالا است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone