🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15568.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اپل ۱۵ تا ۳۰ درصد درآمد تولیدکنندگان پادکست را برای خود برمی‌دارد

اپل دیشب در مراسم بهاری خود از سرویس اشتراک جدیدی برای پادکست‌ها رونمایی کرد که به اپلیکیشن جدید Podcasts اضافه می‌شود. این سرویس به ناشران پادکست‌ها اجازه می‌دهد حق اشتراک تکی یا گروهی برنامه‌های خود ...

اپل دیشب در مراسم بهاری خود از سرویس اشتراک جدیدی برای پادکست‌ها رونمایی کرد که به اپلیکیشن جدید Podcasts اضافه می‌شود. این - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر دلیجان استان مرکزی - سرویس - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر دلیجان استان مرکزی - به ناشران پادکست‌ها اجازه می‌دهد حق اشتراک تکی یا گروهی برنامه‌های خود را با قیمت پایه‌ ماهانه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر دلیجان استان مرکزی - ۴۹ سنت بفروشند.

ناشران - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر دلیجان استان مرکزی - در این سرویس می‌توانند قیمت مدنظر خود - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر دلیجان استان مرکزی - را تعیین کنند، ولی به گزارش Recode اپل سهمی را از این درآمدها برمی‌دارد. سهم این شرکت ۳۰ درصد از درآمد حاصل از حق اشتراک‌هایی است که تولیدکنندگان محتوا در سال نخست - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر دلیجان استان مرکزی - فعالیت‌های خود در این پلتفرم - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر دلیجان استان مرکزی - به دست - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر دلیجان استان مرکزی - می‌آورند. پس از سال اول این سهم به ۱۵ درصد می‌رسد. این سیستم تقسیم درآمد - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر دلیجان استان مرکزی - همان سیستمی است که اپل از آن در سایر سرویس‌های اشتراکی خود نیز استفاده می‌کند.

در برنامه اپل الزامی به تولید پادکست به‌صورت انحصاری برای پلتفرم این شرکت وجود ندارد، ولی کوپرتینویی‌ها تولیدکنندگان محتوا را تشویق می‌کنند تا بین محتواهای - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر دلیجان استان مرکزی - موجود در اپل Podcasts و محتوای سایر پلتفرم‌ها، برنامه‌های بدون تبلیغ، برنامه‌هایی که محتوای اضافه دارند یا دسترسی اولیه و انحصاری به محتواهای جدید تمایز قائل شوند.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر دلیجان استان مرکزی

کسانی که می‌خواهند عضو برنامه پادکسترهای اپل شوند، باید سالانه ۱۹.۹۹ دلار هزینه بپردازند. تولیدکنندگان پادکست می‌توانند از ماه آینده اشتراک برنامه‌های خود را برای شنوندگان بیش - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر دلیجان استان مرکزی - از ۱۷۰ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر دلیجان استان مرکزی - کشور و منطقه ارائه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر دلیجان استان مرکزی - کنند. همچنین، در هر خانواده حداکثر ۶ نفر می‌توانند از یک حق اشتراک - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر دلیجان استان مرکزی - استفاده کنند.

اپل در سرویس پادکست‌ها با چندین شرکت مختلف از جمله Tenderfoot TV, Pushkin Industries, Radiotopia from PRX, and QCODE, NPR, the Los Angeles Times, The Athletic, Sony Music Entertainment و خیلی شرکت‌های دیگر همکاری کرده تا محتواهای دست اول و جذابی را به دست کاربران برساند.

این شرکت با راه‌اندازی سرویس پادکست قصد دارد رقابت جدی‌تری با اسپاتیفای داشته باشد که رقیب اصلی آن‌ها در دنیای استریم آنلاین موسیقی است. نسخه جدید اپلیکیشن Podcasts هفته آینده با آپدیت iOS 14.5 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone