🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15572.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام ابزار جدیدی برای فیلتر خودکار پیام‌های دایرکت معرفی کرد

اینستاگرام امروز از ابزار جدیدی رونمایی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد بطور خودکار درخواست‌های پیام دایرکت حاوی کلمات، عبارات و ایموجی‌های توهین‌آمیز را فیلتر کنند. این شبکه اجتماعی با ابزار جدیدش افراد مشهور را ...

اینستاگرام امروز از ابزار جدیدی رونمایی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد بطور خودکار درخواست‌های پیام دایرکت حاوی کلمات، عبارات و ایموجی‌های توهین‌آمیز را فیلتر کنند.

این شبکه اجتماعی با ابزار جدیدش افراد مشهور را هدف قرار داده تا بتوانند از دریافت پیام‌های توهین‌آمیز جلوگیری کنند.

فعال و غیرفعالسازی فیلتر درخواست پیام در بخش جدیدی از اپ این شبکه اجتماعی به نام «Hidden Words» قرار دارد. زمانی که این قابلیت را فعال کنید، پیام‌های توهین‌آمیز در یک فولدر جداگانه قرار می‌گیرند.

پیام‌ها در این فولدر پنهان می‌مانند و به کاربران اجازه می‌دهد که بدون نیاز به مواجه با آن‌ها، درون پیام‌ها به گشت‌وگذار بپردازند. البته کاربران می‌توانند روی این پیام ضربه بزنند و آن را بخوانند یا حذف کنند، البته امکان ریپوت آن‌ها هم وجود دارد.

به گفته این شبکه اجتماعی، برای دستیابی به لیست عبارات توهین‌آمیز با سازمان‌های مختلفی همکاری - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - شده، با این حال کاربران می‌توانند بر اساس خواسته خودشان یک لیست شخصی تهیه کنند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آباده استان فارس

اینستاگرام از عرضه این ویژگی جدید در چندین کشور - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - در هفته‌های آینده خبر داده، البته هنوز این کشورها بطور دقیق مشخص نشده‌اند. در ماه‌های آینده این قابلیت در اختیار کاربران در اکثر کشورها - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - قرار خواهد گرفت.

این شبکه اجتماعی همچنین از انتشار ابزاری خبر داده که کاربران توسط آن می‌توانند از مزاحمت حساب‌های جدید جلوگیری کنند. با این ویژگی، یک کاربر پس از بلاک کردن یک فرد می‌تواند گزینه‌ای را فعال کند که - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - تمام حساب‌های جدید این فرد را مسدود می‌کند. اینستاگرام اطلاعاتی درباره نحوه انجام اینکار ارائه نکرده است.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آباده استان فارس

این ابزارها جدیدترین تلاش - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - اینستاگرام برای - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - مقابله با نفرت‌پراکنی در این پلتفرم محسوب می‌شود. این کمپانی در ماه فوریه گفته بود که حساب کاربرانی که چندین پیام آزاردهنده برای دیگران ارسال کنند را غیرفعال خواهد کرد. در سال ۲۰۱۸ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - هم قابلیت فیلتر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - کامنت‌های توهین‌آمیز گسترش پیدا کرد و کامنت‌هایی که به ظاهر یا شخصیت افراد حمله می‌کنند بطور خودکار بلاک می‌شوند.

- تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آباده استان فارس -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone