🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15570.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گوگل با انتشار آپدیتی چند آسیب‌پذیری مهم کروم ۹۰ را برطرف کرد

گوگل امروز آپدیت جدیدی برای مرورگر کروم ۹۰ در ویندوز، مک و لینوکس منتشر کرده که هفت نقص امنیتی این مرورگر را برطرف می‌کند. یکی از این نقص‌های امنیتی توسط هکرها به کار گرفته شده ...

گوگل امروز آپدیت جدیدی برای مرورگر کروم ۹۰ در ویندوز، مک و لینوکس منتشر کرده که - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - هفت نقص امنیتی این مرورگر را برطرف می‌کند. یکی از این نقص‌های امنیتی توسط - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - هکرها به کار گرفته شده بود و همین مسئله انتشار آپدیت حاضر را سریع‌تر کرد.

آپدیت کروم 90.0.4430.85 شامل رفع چند آسیب‌پذیری از جمله یک آسیب‌پذیری روز - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - صفر است. گوگل به این آسیب‌پذیری شناسه CVE-2021-21224 را داده و می‌گوید از طریق - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - دسترسی به منابع با - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - نوع داده‌های ناسازگار - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - کار می‌کند. «سرینیواس سیستا»، مدیر برنامه فنی کروم - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - اطلاعات مختصری را درباره این نقایص - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - فنی منتشر کرده که به شرح زیر است:

  • آسیب‌پذیری سرریز هیپ بافر در V8 با شناسه CVE-2021-21222
  • آسیب‌پذیری سرریز عدد صحیح در Mojo با - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - شناسه CVE-2021-21223
  • آسیب‌پذیری دسترسی خارج از قاعده به حافظه در V8 با شناسه CVE-2021-21225
  • آسیب‌پذیری UAF در سیستم مسیریابی با شناسه CVE-2021-21226
  • آسیب‌پذیری دسترسی به منابع از طریق نوع داده‌های ناسازگار در V8 با شناسه CVE-2021-21224

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی

گوگل می‌داند که از آسیب‌پذیری CVE-2021-21224 در فضای اینترنت سوءاستفاده شده است. این شرکت همچنین از تمام محققانی که با آن‌ها همکاری کرده‌اند تا سریع‌تر از این آسیب‌پذیری‌ها - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - را شناسایی و رفع کنند، تشکر کرده است.

نسخه ۹۰ مرورگر کروم چندی پیش با قابلیت‌های تازه‌ای به دست کاربران رسید. در این نسخه پروتکل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - پیش فرض برای بیشتر وبسایت‌ها HTTPS در نظر گرفته می‌شود. این ویژگی نه تنها حفاظت از حریم شخصی را بهبود می‌دهد، بلکه بارگذاری سریع‌تر وبسایت‌ها را به دنبال خواهد داشت. کروم ۹۰ همچنین از کدگشای AV1 برای بهبود کنفرانس‌های ویدیویی بهره می‌برد.

گوگل کروم در حال حاضر در صدر فهرست پرطرفدارترین مرورگرهای جهان قرار دارد و پس از آن نام سافاری دیده می‌شود. مرورگر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - اج مایکروسافت هم که مبتنی بر هسته کرومیوم ساخته شده، توانست چندی قبل با پشت سر گذاشتن فایرفاکس به جایگاه سوم بیاید. عصر حاضر ظاهرا عصر مرورگرهای مبتنی بر کرومیوم مثل کروم و اج مایکروسافت است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone