🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18232.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

صدرنشینی گلکسی نوت ۲۰ اولترا در رتبه‌بندی Consumer Reports

سامسونگ در نیمه دوم سال جاری میلادی از گلکسی نوت ۲۰ اولترا رونمایی کرد که در صدر جدیدترین رتبه‌بندی «Consumer Reports» آمریکا قرار گرفته است. این مجله از زمان معرفی گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ ...

سامسونگ در نیمه دوم سال جاری میلادی از گلکسی نوت ۲۰ اولترا رونمایی کرد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردکوی استان گلستان - که در صدر جدیدترین رتبه‌بندی «Consumer Reports» آمریکا قرار گرفته است.

این - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردکوی استان گلستان - مجله از زمان معرفی گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ تا به امروز، جدیدترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار را مورد ارزیابی قرار داده که نسخه اولترا پرچمدار سامسونگ توانسته با کسب امتیاز ۸۵ در صدر لیست قرار بگیرد.

گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس که در گذشته در این مکان قرار داشت، به رتبه دوم سقوط کرده و در رتبه سوم لیست گوشی گلکسی S20 5G به چشم می‌خورد. این گوشی‌های هوشمند نیز امتیاز ۸۵ را کسب کرده‌اند، - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردکوی استان گلستان - با این حال به علت برخی تفاوت‌ها، چنین رتبه‌بندی اعلام شده است.

طبق اعلام Consumer Reports، گلکسی نوت ۲۰ - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردکوی استان گلستان - اولترا در زمینه نمایشگر، عملکرد و راحتی توانسته رتبه عالی را - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردکوی استان گلستان - دریافت کند. علاوه بر این موارد، سرعت بالا، شارژدهی ۳۶.۵ ساعته با هربار شارژ و همچنین عملکرد دوربین این پرچمدار نیز مورد تحسین این مجله قرار گرفته - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردکوی استان گلستان - است.

Consumer Reports درباره این گوشی اعلام کرده:

«عملکرد دوربین گلکسی نوت ۲۰ اولترا مقداری از آیفون ۱۱ پرو مکس بهتر است که بالاترین سطح در میان دوربین گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. تصاویر دوربین اصلی و همچنین عملکرد کلی دوربین سلفی عالی هستند.»

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردکوی استان گلستان

به اعتقاد این مجله، سنگینی و ابعاد نمایشگر و همچنین عدم امکان دسترسی به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون به صورت استاندارد، از نقاط ضعف این پرچمدار سامسونگ هستند.

گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردکوی استان گلستان - به صفحه نمایش ۶.۹ اینچی با فناوری Dynamic AMOLED 2X مجهز شده که توسط گوریلا گلس «Victus» محافظت می‌شود. رفرش ریت این نمایشگر که از +HDR10 پشتیبانی می‌کند، به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.

این گوشی هوشمند در بازارهای مختلف با چیپست - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردکوی استان گلستان - اگزینوس - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردکوی استان گلستان - ۹۹۰ یا اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس به فروش می‌رسد. این دستگاه به ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone