🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  2. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  3. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  4. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  5. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19772.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Timeline Traveler؛ معمای خط زمانی

Timeline Traveler یکی از بازی‌های هفت سنگ دیروز بود و معرفی‌اش در مطلبی جداگانه فقط یک دلیل دارد؛ اگر هنوز بازی را دانلود نکرده‌اید همین الان به سراغش بروید. Timeline Traveler در بازاری که روز ...

Timeline Traveler یکی از بازی‌های هفت سنگ دیروز بود و معرفی‌اش در مطلبی جداگانه فقط یک دلیل دارد؛ اگر هنوز بازی را دانلود نکرده‌اید همین - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - الان به سراغش بروید.

Timeline Traveler در بازاری که روز به روز آثارش دارند - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - شبیه به هم می‌شوند، - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - یک اتفاقِ هیجان انگیز است. به این خاطر که نشان می‌دهد هنوز - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - می‌شود بازی‌های جدید پیدا کرد.

سازنده با دادن شکل و شمایلی معمایی به خط زمانی یا همان تایم لاین (Timeline)، از دلِ ایده‌ای ساده توانسته تجربه جذابی بیرون بکشد و با طراحی خوب مراحلش این جذابیت را حفظ - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کرده است.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کبودرآهنگ استان همدان

در هر مرحله از Timeline Traveler شخصیت اصلی باید تا رسیدن به پرچم، مسیری را طی کند اما چون تله‌ها یا موانع جلوی پیشروی او را گرفته‌اند، بنابراین این وظیفه بازیکن است تا به کمکش بیاید.

حالا نقش بازیکن چیست؟ ویرایش تایم لاین. در تمام مرحله‌ها حرکت‌هایِ کاراکترِ بازی از پیش تعریف شده‌اند اما از لحاظ زمانی جای درستی قرار نگرفته‌اند و این بازیکن است که باید آن‌ها را جابه‌جا کند.

مثلا مرحله‌ای را تصور کنید که در آن تله‌ای میانه راه قرار گرفته و دو حرکت «رفتن به جلو» و «پریدن» برای شخصیت بازی تعریف شده است. مشخصا در این مسیر اول باید «رفتن به جلو» تعریف شود، چون اگر «پریدن» بگذاریم در ادامه تله کاراکتر داستان را می‌کشد.

با این وجود بازی چینشی اشتباه را انتخاب کرده و حالا شما باید مکان این دو حرکت در تایم لاین را تغییر دهید. البته این فقط یک نمونه ساده از مرحله‌های Timeline Traveler بود و بازی با پیشروی سعی کرده چالش‌های بیشتری را برای بازیکن به وجود بیاورد.

اگر در مرحله‌های اولیه فقط دو سه حرکت را جابه‌جا می‌کنید و سخت‌ترین کارتان هم این - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - است که از - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - روی یک مانع بپرید در ادامه تعداد حرکت‌ها افزایش پیدا می‌کند، تله‌ها سخت‌تر می‌شوند و حتی گاهی وقت‌ها باید از گلوله‌های یک توپ جان سالم به در ببرید.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کبودرآهنگ استان همدان

Timeline Traveler خیلی خوب با تنوع دادن به تله‌ها، عوض کردن نقطه پایانی و بازی با تعداد حرکت‌ها توانسته ایده تایم لاینش - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - را از تکراری شدن نجات بدهد. البته گاهی اوقات ترکیب همه این‌ها بازیکن - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - را گیج می‌کند.

اما به‌خاطر تجربه کاربری خوب که اجازه می‌دهد خیلی سریع نتیجه جابه‌جایی خط‌های زمانی را ببینیم، با یکی دو آزمون و خطا ساز و کار مرحله - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دست بازیکن می‌آید.

در نهایت باید گفت Timeline Traveler هم مثل Peak’s Edge یکی دیگر از آن بازی‌های موبایلی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - است که باید بیشتر از این‌ها تحویل گرفته شود. اگر خواهان تجربه‌ای متفاوت در بازار شلوغِ کلیشه‌های موبایل می‌گردید، Timeline Traveler را حتما تجربه کنید.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کبودرآهنگ استان همدان

Timeline Traveler

سازنده: Mifux Studio قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 85.6 / 18 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone