🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20929.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

اتهام تازه توییتر: جاسوسی چندین ساله پیمانکاران و کارمندان از افراد مشهور

نزدیک به ۱۵۰۰ کارمند و پیمانکار توییتر قادر به نظارت روی حساب‌های کاربری هستند که شامل ریست آن‌ها، بررسی رخنه‌ها و رسیدگی به تخلفات احتمالی می‌شود و ظاهرا آن‌ها از چنین دسترسی برای جاسوسی از ...

نزدیک به ۱۵۰۰ کارمند و پیمانکار - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوانسار استان اصفهان - توییتر قادر به نظارت روی حساب‌های کاربری هستند که شامل ریست آن‌ها، بررسی رخنه‌ها و رسیدگی به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوانسار استان اصفهان - تخلفات احتمالی می‌شود و ظاهرا آن‌ها از چنین دسترسی برای جاسوسی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوانسار استان اصفهان - از افراد مشهور استفاده کرده‌اند.

بلومبرگ اخیرا در گزارشی اعلام کرده که برخی از پیمانکاران این شبکه اجتماعی در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ توانسته‌اند به حساب‌های افراد مشهور مانند «بیانسه» دسترسی پیدا کنند. ظاهرا - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوانسار استان اصفهان - این افراد موفق شده‌اند با دسترسی به آدرس‌های آی‌‌‌پی، به محل تقریبی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوانسار استان اصفهان - این افراد نیز دست پیدا کنند که نگرانی‌های زیادی را در پی داشته است.

دسترسی این افراد به گونه‌ای است که آن‌ها می‌توانند پسورد حساب را ریست کنند و کنترل آن را در اختیار بگیرند. کارمندان سابق بخش امنیتی توییتر اعلام کرده‌اند که - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوانسار استان اصفهان - این موارد در حدی رایج است که این شبکه اجتماعی در رهگیری آن‌ها با مشکل مواجه شده. تعدادی از کارکنان سابق نیز به این موضوع اشاره - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوانسار استان اصفهان - کرده‌اند که برخی تیکت‌های پشتیبانی جعلی ایجاد می‌کنند و خود آن‌ها را پیگیری می‌کنند تا شناسایی نشوند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوانسار استان اصفهان

امکان دسترسی افراد به حساب‌ها و اطلاعات کاربران تبدیل به یک نگرانی بزرگ برای شماری از کارکنان شده بود و در طی ۵ سال گذشته چندین بار چنین موضوعی را با مدیرعامل توییتر، جک دورسی و اعضای هیئت مدیره در میان گذاشته‌اند. به گفته کارمندان سابق، این شبکه اجتماعی ویژگی‌ها و محصولات - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوانسار استان اصفهان - را در اولویت قرار داده و مدیریت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوانسار استان اصفهان - به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوانسار استان اصفهان - اجبار و - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوانسار استان اصفهان - نه از روی میل خود کنترل‌های امنیت اطلاعات را بروزرسانی می‌کند.

امنیت توییتر اخیرا دوباره زیر سوال رفته - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوانسار استان اصفهان - و هکرها توانستند به ۱۳۰ حساب از جمله افرادی مانند باراک اوباما و ایلان ماسک حمله کنند. در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوانسار استان اصفهان - طی این حمله هکرها به اطلاعات شخصی برخی کاربران دسترسی پیدا کردند و همچنین با کلاهبرداری از طریق بیت کوین، چندین هزار دلار پول به جیب زدند، البته برخی صرافی‌ها از انتقال بیت کوین بیشتر جلوگیری کردند.

سخنگوی توییتر درباره گزارش اخیر بلومبرگ اعلام کرده که کارکنان و پیمانکاران تنها به ابزارهای موردنیاز کار خود دسترسی دارند که شامل مجوزهای ریست پسورد نیز می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone