🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10636.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

نوکیا G50 5G با نمایشگر ۶.۸۲ اینچی و شارژ سریع ۱۸ وات معرفی شد

نوکیا G50 با نمایشگر ۶.۸۲ اینچی +HD، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی، تراشه میان‌ رده اسنپدراگون ۴۸۰، پشتیبانی از شبکه 5G و فناوری شارژ سریع ۱۸ وات و قیمت ۲۹۹ دلار معرفی شد. نمایشگر ۶.۸۲ اینچی ...

نوکیا G50 با نمایشگر ۶.۸۲ اینچی +HD، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر الوند استان زنجان - تراشه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر الوند استان زنجان - میان‌ رده اسنپدراگون ۴۸۰، پشتیبانی از شبکه 5G و فناوری شارژ سریع ۱۸ وات و قیمت ۲۹۹ دلار معرفی شد.

نمایشگر ۶.۸۲ اینچی این دستگاه با روشنایی ۴۵۰ نیت عرضه می‌شود و در بالای نمایشگر بریدگی قطره‌ای شکل دیده می‌شود که یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را در خود جای داده است که از تثبیت کننده ویدیو پشتیبانی می‌کند تا از تار شدن ویدیو‌های ضبط شده جلوگیری کند.

نوکیا G50 نسبت به نوکیا X20 دارای نمایشگر و باتری بزرگتری است. مانند سایر گوشی‌های 5G در محدوده قیمت ۳۰۰ دلار، نوکیا G50 از تراشه میان‌ رده اسنپدراگون ۴۸۰ بهره می‌برد، بنابراین نمی‌توان انتظار عملکرد سریع و اجرای روان بازی‌های موبایل را روی آن داشت. همچنین این گوشی از ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای داخلی بهره می‌برد و با پشتیبانی از اسلات - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر الوند استان زنجان - microSD کاربران در صورت نیاز می‌توانند حافظه داخلی آن را افزایش دهند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر الوند استان زنجان

در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر الوند استان زنجان - پنل پشتی نوکیا G50 ماژول دوربین سه گانه قرار گرفته که از طراحی دایره‌ای شکل بهره می‌برد. دوبین اصلی ماژول دستگاه ۴۸ مگاپیکسلی است و سایر دوربین‌ها شامل سنسور فوق‌عریض ۵ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شوند.

به گفته HMD Global، سازنده گوشی‌های نوکیا، این دستگاه به همراه اندروید ۱۱ روانه بازار خواهد شد و تا ۲ سال ارتقا سیستم عامل و سه سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد. به عبارت دیگر می‌توان گفت گوشی اقتصادی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر الوند استان زنجان - نوکیا، تا چند سال آینده خدمات خود را به کاربران ارائه خواهد کرد که نکته مثبتی محسوب می‌شود. در نهایت ظرفیت باتری دستگاه نیز ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر الوند استان زنجان - و از - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر الوند استان زنجان - شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند. طبق گفته HMD، باتری این - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر الوند استان زنجان - گوشی تا ۲ روز دوام خواهد داشت.

در انتها باید عنوان کرد که اپلیکیشن‌های اسپاتیفای و ExpressVPN به همراه یک دوره رایگان ۳۰ روزه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر الوند استان زنجان - از قبل روی نوکیا G50 نصب خواهند بود و این گوشی در ترکیب رنگ‌ آبی و صورتی روانه بازار خواهد شد. زمان عرضه آن از ۸ مهر آغاز - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر الوند استان زنجان - می‌شود و پیش‌فروش آن از روز گذشته توسط سایت رسمی نوکیا آغاز شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone