🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  3. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  4. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  5. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34842.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

امتیاز قابل قبول دوربین وان پلاس ۶ در DxOMark

وان پلاس ۶ یکی از گام های مهم چینی ها برای رقابت با کمپانی های شناخته شده در زمینه دوربین موبایل است. وان پلاس یکی از بازیگرانی است که در سال های اخیر با ارائه ...

وان پلاس ۶ یکی از گام های مهم چینی ها برای رقابت با کمپانی های شناخته شده در زمینه دوربین موبایل است.

وان پلاس یکی از بازیگرانی است که در سال های اخیر با ارائه موبایل های مجهز به سخت افزارهای قدرتمند با قیمت کم سعی کرده اسم و رسمی برای خود دست و پا کند، با این حال یکی از نقاط ضعف محصولات آنها دوربین بوده که علی رغم ارائه بروزرسانی نرم افزاری حرف - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سوادکوه استان مازندران - چندانی برای گفتن نداشت.

آخرین پرچمدار آنها - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سوادکوه استان مازندران - یعنی وان پلاس ۶ دوربینی دوگانه با سنسورهای ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/1.7 دارد. لرزشگیر اپتیکال تصویر بار دیگر راه خود را به پرچمدار چینی ها باز کرده و پیکسل های بزرگتر دوربین نیز به بهبود عملکرد در شرایط کم نور منجر می شود.تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سوادکوه استان مازندراناخیرا DxOMark نتایج آزمایش های خود روی این موبایل را منتشر کرده که حاکی از امتیاز - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سوادکوه استان مازندران - قابل قبول برای دوربین وان پلاس - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سوادکوه استان مازندران - ۶ است.

این موبایل در بخش عکسبرداری موفق به کسب ۱۰۰ امتیاز شده که بخشی از آن مدیون افکت زیبای بوکه است. با این حال دوربین مذکور عاری از مشکل هم نبوده، برای مثال - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سوادکوه استان مازندران - می توان به وجود سایه های اضافی یا نویز در رنگ های یکپارچه مثل آبی آسمان - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سوادکوه استان مازندران - اشاره کرد که البته در موبایل های گرانبهاتر هم به چشم می خورند.تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سوادکوه استان مازندراندوربین وان پلاس ۶ هم مثل بسیاری از موبایل های دیگر در بخش فیلمبرداری - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سوادکوه استان مازندران - عملکردی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سوادکوه استان مازندران - ضعیف تر دارد. فوکوس خودکار سریع، رنگ های واضح در شرایط نوری مختلف و فلاش قدرتمند امتیاز - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سوادکوه استان مازندران - ۹۷ را برای این اسمارت فون به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سوادکوه استان مازندران - ارمغان آورده اند.

اگرچه وان پلاس ۶ به باشگاه ۳ رقمی های لیست DxOMark وارد نشده اما امتیاز کلی ۹۶ آن را - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سوادکوه استان مازندران - در کنار مدل هایی نظیر آیفون - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سوادکوه استان مازندران - ۱۰ و پیکسل ۲ قرار می دهد که با توجه به قیمت به مراتب کمتر آن جالب توجه به نظر می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone