🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10648.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

نسخه بتای مک او اس مانتری رزولوشن نمایشگر مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی را افشا کرد

نسخه هفتم بتای مک او اس مانتری به تازگی منتشر شده که شامل داده‌هایی درباره رزولوشن نمایشگر می‌شود. این رزولوشن احتمالا مربوط به مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی با چیپ M1X می‌شود که بالاتر ...

نسخه هفتم بتای مک او اس مانتری به تازگی منتشر شده که شامل داده‌هایی درباره رزولوشن نمایشگر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر همدان استان همدان - می‌شود. این رزولوشن احتمالا مربوط به مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی با چیپ M1X می‌شود که بالاتر از نسل کنونی مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی است.

رزولوشن این نمایشگرهای رتینا برابر ۳۴۵۶ در ۲۲۳۴ پیکسل و ۳۰۲۴ در ۱۹۶۴ پیکسل است. این رزولوشن‌ها با - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر همدان استان همدان - نمایشگرهای مورد استفاده در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر همدان استان همدان - محصولات کنونی کوپرتینویی‌ها متفاوت است و با توجه به ارتباطی که میان آن‌ها وجود دارد، احتمالا مربوط به نسل آینده مک‌بوک پرو - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر همدان استان همدان - می‌شود.

در حال حاضر نمایشگر مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی رزولوشنی برابر ۳۰۷۲ در ۱۹۲۰ پیکسل دارد - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر همدان استان همدان - و رزولوشن مدل ۱۳ اینچی برابر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است. با توجه به این رزولوشن‌ها، با تراکم پیکسلی ۲۲۶ - ۲۲۷ پیکسل در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر همدان استان همدان - هر اینچ روبه‌رو هستیم.

اگر رزولوشن‌های جدید واقعا مربوط به نسل آینده مک‌بوک پرو باشند، با افزایش تراکم پیکسلی به ۲۵۰ پیکسل در هر اینچ روبه‌رو می‌شویم که تفاوت قابل قبولی نسبت به نسل کنونی دارد و تصاویر و متون شفاف‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. همچنین در تنظیمات پیش فرض - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر همدان استان همدان - برای 2x رتینا با شفافیت بالایی روبه‌رو می‌شویم.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر همدان استان همدان

در حالی که کاربران به چندین گزینه برای رزولوشن نمایشگر دسترسی دارند، مدل‌های کنونی مک‌بوک - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر همدان استان همدان - پرو دارای رزولوشن‌های پیش فرض مقیاس‌بندی شده در میان رزولوشن اصلی نمایشگر و 2x رتینا - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر همدان استان همدان - هستند.

برای مثال نسل کنونی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر همدان استان همدان - مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی دارای رزولوشن اصلی یا بومی ۳۰۷۲ در ۱۹۲۰ پیکسل است که در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر همدان استان همدان - کیفیت 2x به ۱۵۳۶ در ۹۶۰ پیکسل می‌رسد. با این وجود، محتوا درون چنین رزولوشنی برای اکثر کاربران بزرگ است و حس خوبی را به آن‌ها منتقل نمی‌کند.

حالا به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر همدان استان همدان - نظر می‌رسد در نسل بعدی مک‌بوک پرو در تنظیمات 2x رتینا، کیفیت مناسبی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و به ترتیب در مدل‌های ۱۶ و ۱۴ اینچی به ۱۷۲۸ در ۱۱۱۷ پیکسل و - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر همدان استان همدان - ۱۵۱۲ در ۹۸۲ پیکسل می‌رسد.

انتظار می‌رود تا پیش از پایان سال جاری میلادی، کوپرتینویی‌ها از نسل جدید مک‌بوک پرو با ویژگی‌های متنوع رونمایی کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone