🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10649.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل احتمالا ۱۳ مهر مراسمی برای معرفی سخت‌افزارهایش برگزار می‌کند

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که گوگل به زودی از پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو بطور کامل رونمایی می‌کند. حالا اطلاعاتی به دست آمده که تاریخ مراسم بعدی Made by Google را ۵ اکتبر مصادف ...

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که گوگل به زودی از پیکسل ۶ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کازرون استان فارس - و پیکسل ۶ پرو بطور کامل رونمایی می‌کند. حالا اطلاعاتی به دست آمده که تاریخ مراسم بعدی Made by - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کازرون استان فارس - Google را ۵ اکتبر مصادف با ۱۳ مهر اعلام می‌کند. این مراسم احتمالا میزبان - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کازرون استان فارس - چند سخت‌افزار دیگر هم خواهد بود.

وب‌سایت CNET در پستی که حالا حذف و از دسترس خارج شده، اعلام کرده بود که گوگل سیزدهم مهر از محصولات جدیدی مثل Nest پرده برمی‌دارد. البته در این پست گفته شده بود که فعلا اشاره‌ای به معرفی سری پیکسل ۶ نشده است. CNET به فاصله کوتاهی پست خود را پاک کرد و - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کازرون استان فارس - همین مسئله گمانه‌زنی درباره صحت آن را افزایش داده است.

با توجه به این گزارش نمی‌دانیم که گوگل سیزدهم مهر ماه مثل گذشته مراسم Made by Google تمام و کمالی برگزار - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کازرون استان فارس - خواهد کرد یا نه. این رویداد می‌تواند فقط به بلندگوها و لوازم خانگی هوشمند گوگل اختصاص داشته باشد و از سوی دیگر در آن به برخی از سرویس‌های این شرکت از جمله گوگل - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کازرون استان فارس - مپس و گوگل Travel پرداخته شود.

اگر گوشی‌های پیکسل در این مراسم معرفی نشوند، همچنان باید منتظر معرفی آن‌ها در چنین تاریخ‌هایی باشیم، چون گفته شده که پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو احتمالا در تاریخ ۱۹ اکتبر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کازرون استان فارس - مصادف با ۲۷ مهر راهی بازار می‌شوند. این تاریخ دقیقا دو هفته بعد از ۱۳ مهر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کازرون استان فارس - است که احتمالا زمان معرفی گوشی‌های گوگل خواهد بود.

اکنون باید - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کازرون استان فارس - منتظر بمانیم تا ببینیم در چند روز آینده چه اطلاعاتی از سوی گوگل - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کازرون استان فارس - یا CNET منتشر خواهد شد. پیکسل‌های جدید امسال با تراشه اختصاصی تنسور عرضه می‌شوند. این تراشه از دو هسته اصلی از نوع Cortex-X1 با - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کازرون استان فارس - فرکانس ۲.۸ گیگاهرتزی، دو هسته با فرکانس ۲.۲۵ گیگاهرتزی و ۴ هسته بهینه با - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کازرون استان فارس - فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی استفاده می‌کنند. تراشه گوگل با لیتوگرافی ۵ نانومتری ساخته می‌شود.

پیکسل ۶ پرو در قاب عقب از یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تله‌فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone