🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10641.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

ادعای یک محقق امنیتی: در iOS 15 سه آسیب‌پذیری روز صفر وجود دارد

در سال ۲۰۱۹ اپل یک برنامه پیدا کردن باگ و پرداخت پاداش به عموم افراد را کلید زد که در این برنامه، به محققانی که آسیب‌پذیری‌های خطرناک سیستم عامل‌ها را با این شرکت به اشتراک ...

در سال ۲۰۱۹ اپل یک برنامه پیدا کردن باگ و پرداخت پاداش به عموم افراد را کلید زد که در این برنامه، به محققانی که آسیب‌پذیری‌های خطرناک سیستم - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر دلیجان استان مرکزی - عامل‌ها را با این شرکت به اشتراک بگذارند، حداکثر ۱ میلیون دلار - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر دلیجان استان مرکزی - پاداش می‌دهد. این برنامه برای حفظ امنیت محصولات کوپرتینویی‌ها راه‌اندازی شده، اما حالا یک محقق امنیتی می‌گوید این کمپانی سه آسیب‌پذیری روز صفر در iOS 15 را نادیده گرفته است.

از زمانی که اپل چنین برنامه‌ای - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر دلیجان استان مرکزی - را شروع کرده، برخی محققان امنیتی نسبت به آن ابراز نارضایتی کرده‌اند و حالا یک - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر دلیجان استان مرکزی - محقق دیگر چنین تجربه‌ای را به اشتراک گذاشته. این فرد که نامش مشخص نشده، گفته در فاصله ماه‌های مارس تا مه سال جاری میلادی، ۴ آسیب‌پذیری روز صفر را به اپل - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر دلیجان استان مرکزی - گزارش کرده‌، اما هنوز سه مورد از آن‌ها در - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر دلیجان استان مرکزی - iOS - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر دلیجان استان مرکزی - 15 - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر دلیجان استان مرکزی - وجود دارد.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر دلیجان استان مرکزی

این - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر دلیجان استان مرکزی - محقق امنیتی همچنین گفته یکی از این آسیب‌پذیری‌ها بدون اینکه اپل اعتباری برای وی درنظر بگیرد، در iOS 14.7 برطرف شده:

«می‌خواهم تجربه خسته‌کننده‌ام از شرکت در برنامه - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر دلیجان استان مرکزی - Apple - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر دلیجان استان مرکزی - Security Bounty را به اشتراک بگذارم. من در فاصله ۱۰ مارس تا ۴ مه سال جاری میلادی (۲۰ اسفند ۹۹ تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) چهار آسیب‌پذیری روز صفر را به اپل گزارش کردم که هنوز ۳ مورد آن در جدیدترین نسخه iOS یعنی iOS 15.0 وجود دارد و یک مورد آن در iOS 14.7 برطرف شد. با این وجود اپل آن را درنظر - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر دلیجان استان مرکزی - نگرفت و به صفحه محتوای امنیتی اضافه نکرد. زمانی که چنین - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر دلیجان استان مرکزی - موضوعی را به آن‌ها اطلاع دادم، از من معذرت‌خواهی کردند و گفتند چنین - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر دلیجان استان مرکزی - موردی در بروزرسانی آینده به این صفحه اضافه می‌شود، اما از آن زمان سه نسخه منتشر شده و اپل به وعده‌اش عمل نکرده است.»

یکی از این آسیب‌پذیری‌های روز صفر مربوط به «گیم سنتر» می‌شود و ظاهرا به اپ‌ها امکان دسترسی به برخی داده‌های کاربران مانند ایمیل اپل آیدی و فایل‌های سیستمی را می‌دهد. در حال حاضر اپل واکنشی به این گزارش نشان نداده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone