🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42445.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

کیبورد Gboard با ویژگی های جدید به روز رسانی شد

گوگل اعلام کرده است که قصد دارد در طی چند روز آینده به روز رسانی جدیدی را برای کاربران کیبورد Gboard روی دیوایس های اندرویدی عرضه کند. این به روز رسانی استیکرهای قابل دانلود و ...

گوگل اعلام کرده است که قصد دارد در طی چند روز آینده به روز رسانی جدیدی را برای کاربران کیبورد Gboard روی دیوایس های اندرویدی عرضه کند. این به روز رسانی استیکرهای قابل دانلود و پشتیبانی از Bitmoji را به این اپلیکیشن اضافه می کند.

با آخرین به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - روز رسانی Gboard کاربران قادر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - خواهند بود از استیکرها و Bitmoji ها در هر برنامه ای که از این موارد پشتیبانی می کنند، همچون اپلیکیشن های پیام رسان اندرویدی استفاده - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کنند.

در همین رابطه هنگامی که آخرین نسخه Gboard روی دیوایس اندرویدی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شما نصب باشد می توانید استیکرها و یا برنامه بیت موجی ها را - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از طریق گوگل پلی دانلود نمایید. کاربران قادر هستند با استفاده از اموجی و یا دکمه بیت موجی در برنامه Gboard از هر دوی این قابلیت ها استفاده کنید.

به گفته گوگل برخی از استیکر پک ها نتیجه همکاری با شرکت های مهم هستند. در ابتدای امر کاربران اندرویدی این کیبورد قادر خواهند بود استیکرهایی چون Mickey Mouse ،NBAmoji، استیکر های سلفی گوگل الو، Disney Princesses ،Hello Kitty ،Garfield و Star Wars را دانلود - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نمایند.

همچنین گوگل قول داده است استیکرهای جدید طی ماه های آینده به این کیبورد اضافه شوند. برای - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اضافه کردن موارد جدید کافیست - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - هنگامی که در کیبورد Gboard و تب استیکرها هستید روی آیکن + ضربه بزنید و یا - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از طریق گوگل پلی اقدام کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رادمان نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
جسارتا شما دور و بر صائب تبریز باغمیشه سرویس کار مایکروفر مولینکس دارید
پاسخ: بله در صائب تبریز شهر باغمیشه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone