🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  5. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42438.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

مدیر عامل هارمان: بیکسبی بر دستیارهای گوگل و الکسای آمازون برتری دارد

سامسونگ برای دستیار هوشمند نسبتا جدیدش موسوم به بیکسبی، نقشه های بزرگی را در سر می پروراند. بیکسبی که حالا به جزء مهمی در دیوایس های گلکسی شرکت کره ای تبدیل شده، قرار است در ...

سامسونگ برای دستیار هوشمند نسبتا جدیدش موسوم به بیکسبی، نقشه های بزرگی را در سر می پروراند. بیکسبی که حالا به جزء مهمی در دیوایس های گلکسی شرکت کره ای تبدیل - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شده، قرار است در قدم های بعدی به سایر محصولات سامسونگ هم راه پیدا کند.

تقریبا یک هفته پیش بود که مدیر عامل این شرکت از عرضه یک اسپیکر هوشمند بر مبنای هوش مصنوعی بیکسبی خبر داد. البته او به تاریخ دقیق عرضه این محصول در بازار اشاره ای نکرد، اما وعده داد که با نزدیک شدن به عرضه آن جزئیات بیشتری در اختیار مردم و رسانه ها قرار دهد.

اسپیکر بیکسبی همچنان در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مراحل توسعه به سر می - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - برد

ظاهرا سامسونگ برای انجام این پروژه با شرکت Harman وارد همکاری شده، چرا که اخیرا دِنیش پالیوال، مدیر عامل این شرکت به تعریف و تمجید از دستیار هوشمند بیکسبی پرداخته است. آقای پالیوال ضمن اعلام این - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که اسپیکر مذکور همچنان در مراحل توسعه به سر می برد، ادعا کرده - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که این دیوایس در زمان انتشار عملکرد بسیار بهتری از هر دو دستیار گوگل اسیستنت و الکسای آمازون به نمایش خواهد گذاشت.

وی در این خصوص اذعان داشته:" هنوز سطح قابل توجهی از تحقیقات و مراحل توسعه دیوایس باقی مانده است. اسپیکر سامسونگ پلتفرم هوش مصنوعی بهتری نسبت به گوگل اسیستنت و - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - الکسای آمازون خواهد داشت. چیزی که ما - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در صدد ارائه اش به بازار هستیم یک اکوسیستم کاملا جدید خواهد بود، پلتفرمی که قادر است با کلیه دیوایس ها و وسایل خانه تعامل - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - داشته باشد".

در مجموع به نظر می رسد که مقامات هارمان با قطعیت بر این اعتقاد هستند که محصول اولین همکاری مشترک شان با سامسونگ، در بازار موفق خواهد بود. با این اوصاف باید منتظر ماند و دید - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که آیا این - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - موضوع به حقیقت می پیوندد، یا اوضاع همانقدر که مدیر عامل هارمان می گوید عالی پیش نخواهد رفت؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone