🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42431.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

محققان MIT الگوریتمی برای پیش بینی میزان درد توسعه داده اند

آیزاک آسیموف در قانون اول رباتیک می گوید که یک ربات نباید به یک انسان آسیب بزند یا از طریق عدم فعالیت یا سکون، اجازه بدهد به انسان آسیبی وارد بشود. اما این بدان معنا ...

آیزاک آسیموف در قانون اول رباتیک می گوید که یک ربات نباید به یک انسان آسیب بزند یا از طریق عدم فعالیت یا سکون، اجازه بدهد به انسان آسیبی وارد بشود. - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اما این بدان معنا نیست که کامپیوترها نمی توانند تشخیص دهند فردی در حال درد کشیدن است یا خیر و سپس سطح درد او را درجه بندی کنند.

محققان انستیتو تکنولوژی ماساچوست (MIT) اخیراً هوشی مصنوعی توسعه داده اند که می تواند با بررسی یک تصویر، میزان درد را در شخص پیش بینی کند. این سیستم که «DeepFaceLIFT» نام گذاری شده، در واقع الگوریتیمی یادگیری ماشینی است که با نمایش ویدیوی افرادی که دچار ناراحتی های - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - فیزیکی هستند آموزش یافته است.

به کمک این ویدیوها، الگوریتم MIT تفاوت میان حرکات - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ریز صورت افراد را یاد گرفت که به آن در تشخیص میزان درد کمک می کند. این الگوریتم می تواند میزان - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - درد را در افرادی با سنین، جنسیت و رنگ پوست مختلف شناسایی کند و نتایج آزمایش های اولیه نشان داده که نسبت به پروژه های تحقیقاتی قبلی بسیار دقیق تر عمل می کند.

پروژه یادگیری ماشینی MIT شاید در ظاهر اندکی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سادیستی به نظر برسد، اما می - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تواند کاربردهای فراوانی در دنیای واقعی داشته باشد. در حال حاضر، پزشکان از سیستمی برای اندازه گیری درد استفاده می کنند که درجه بندی درد را کاملاً به شخصی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مبتلا واگذار می کند و گرچه در بسیاری - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از اوقات مفید واقع می شود، اما - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - می تواند برای هر شخص کاملاً نسبی باشد.

به دلایل گوناگون بعید است که یک الگوریتم هیچوقت جایگزینی کامل برای سیستم های مبتنی بر گزارش فرد باشد (به عنوان مثال - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تصور کنید پزشکان از تزریق دارو در بیمارستان سر باز زده و بگویند که بنابر تحلیل کامپیوتر، شخص بیمار میزان درد لازم برای تزریق دارو را از طریق حالات صورت خود انتقال نمی دهد!)، اما می تواند ابزاری کارآمد برای درمانگاه ها باشد و به پزشکان در تشخیص واقعی بودن درد یا تمارض مراجعه کننده کمک کند. گفتنی است این پروژه کماکان مراحل توسعه را پشت سر می گذارد اما در نهایت می تواند در قالب یک اپلیکیشن موبایل، در دسترس پزشکان قرار گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone