🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42430.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ایلان ماسک: هوش مصنوعی ممکن است باعث بروز جنگ جهانی سوم شود

ایلان ماسک در اظهار نظری تازه بار دیگر هوش مصنوعی را بزرگ ترین تهدید علیه موجودیت بشر دانسته و حتی آن را منشا درگرفتن جهان سوم جهانی اعلام نموده. ماسک این توییت را در ساعت ...

ایلان ماسک در اظهار نظری تازه بار دیگر هوش مصنوعی را بزرگ ترین تهدید علیه موجودیت بشر دانسته و حتی آن را منشا درگرفتن جهان سوم جهانی اعلام نموده.

ماسک این توییت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - را در ساعت ۲.۳۳ صبح روز گذشته به وقت لس آنجلس منتشر کرده و روشن است که چنین موضوعی او را به شدت نگران نموده.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی
چین، روسیه و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به زودی تمامی کشورها به دانش بسیار قوی در زمینه علوم کامپیوتر دست پیدا می کنند و رقابت برای دستیابی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به برتری در زمینه هوش مصنوعی در سطح ملی باعث شکل گیری جنگ سوم جهانی می شود.

اما حرف های این کارآفرین موفق درست بعد از اظهارنظرهای اخیر ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه مطرح می شوند که «هوش مصنوعی را آینده بشریت خوانده و اعلام نموده بود این تکنولوژی علاوه بر فرصت های عظیم تهدیداتی را هم با خود همراه خواهد داشت و هر کشوری که پیشتاز در این زمینه باشد حاکم آینده دنیا خواهد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بود.»

البته باید اشاره کنیم که ماسک ظاهرا نگرانی کمتری در قبال کره شمالی دارد و معتقد است که این کشور در صورت پرتاب موشک هسته ای به دستان خود، خودش را نابود خواهد کرد.

ماسک در ادامه توییت هایش توضیحات بیشتری را در رابطه با نگرانی هایش مطرح کرد و اعلام داشت نگران نیست که چه کشورهایی به پیشروان هوش مصنوعی بدل می شوند بلکه در مقابل از تصمیماتی می ترسد که هوش - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مصنوعی می تواند به نیابت از دولت ها و یا ارتش ها بگیرد و در نهایت به جنگ جهانی ختم گردد.

او خاطرنشان کرده که چنین جنگی شاید توسط رهبران دولت ها آغاز نشود اما اگر هوش مصنوعی متعلق - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به یکی از کشورها به این نتیجه برسد که جنگ راهکار نهایی برای یک مساله است می تواند نتایج بدی را به دنبال داشته باشد.

البته این نخستین باری نیست که ماسک نسبت به خطرات هوش مصنوعی به ما هشدار می دهد و مدت هاست که شاهد مطرح شدن چنین اظهاراتی از سوی وی هستیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone