🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  4. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  5. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42434.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

تمام نسخه های گلکسی نوت فن ادیشن در کره جنوبی فروخته شد

نسخه بازسازی شده از گلکسی نوت ۷ سامسونگ که با نام فن ادیشن هم شناخته می شود چندی پیش به بازار کره جنوبی عرضه شد. حالا دو ماه از ورود مجدد این اسمارت فون به ...

نسخه بازسازی شده از گلکسی نوت ۷ سامسونگ که با نام فن ادیشن هم شناخته می شود چندی پیش به بازار کره جنوبی عرضه شد. حالا دو ماه از ورود مجدد این اسمارت فون به بازار کره جنوبی می گذرد که سامسونگ خبر داده کلیه موجودی اش به فروش رفته و فعلا برنامه ای برای فروش تعداد بیشتر از آن - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در خانه را ندارد.

در عین حال اما منابع آشنا با امور - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سامسونگ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ادعا می کنند که کمپانی مورد بحث بعد از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - فروش چهار هزار دستگاه از این موبایل در خانه، در حال بررسی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - فروش فن ادیشن به بازارهای غیر از کره است.

گفتنی است این شرکت برچسب قیمتی ۶۲۰ دلاری را برای نسخه بازسازی شده از نوت ۷ انتخاب نموده که حدودا ۲۶۵ دلار از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نسخه اولیه اش ارزان تر است.

مدل بازسازی شده اما مجهز به یک باتری ۳۲۰۰ میلی آمپرساعتی (برخلاف باتری ۳۵۰۰ میلی آمپرساعتی نسخه اولیه) است و به غیر از این بخش تفاوت چندانی با آن ندارد.

در عین حال اما سامسونگ دریافت پیش سفارش برای گلکسی نوت ۸ را در کره جنوبی آغاز کرده و طبق برنامه ریزی ها آن را 24 شهریورماه به دست خرده فروشان - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - می رساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone