تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  2. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42426.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام برنامه ای برای تولید چیپست اسنپدراگون 836 ندارد

تا به امروز شایعات و اخبار زیادی پیرامون اسنپدراگون 836 شنیدیم، چیپستی که قرار بود با ارتقاء جزئی عملکرد، جایگزین پرچمدار کنونی کوالکام یعنی اسنپدراگون 835 شود. چندی پیش هم اعلام شد نسل جدید موبایل ...

تا به امروز شایعات و اخبار زیادی پیرامون اسنپدراگون 836 شنیدیم، چیپستی که قرار بود با - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ارتقاء جزئی عملکرد، جایگزین پرچمدار کنونی کوالکام یعنی اسنپدراگون 835 شود. چندی پیش هم - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اعلام شد نسل جدید موبایل های پیکسل گوگل با این چیپ مجتمع معرفی می شوند.

امروز دو منبع معتبر به طور مستقل خبر می دهند که خبری از اسنپدراگون 836 نیست، و اصلاً برنامه ای هم - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - برای توسعه و تولید آن در کار نبوده. وب سایت XDA-Developers به نقل از «منبع - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کاملاً موثق» گزارش می دهد که اسنپدراگون 836 وجود خارجی ندارد.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

وب سایت «اندروید پلیس» هم در گفتگو با منبع خبری آشنا به برنامه های کوالکام، این خبر را تأیید می کند و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - می گوید چیپستی به نام «اسنپدراگون 836» در کار - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نیست. در واقع به گفته این منبع، اسنپدراگون 835 محصول فوق العاده قدرتمند - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و بدون ایرادی است و مشکلات کابوس واری نظیر اسنپدراگون 810 را ندارد، بنابراین نیازی به تغییر و بهینه سازی در آن احساس نمی شود.

اسناد FCC هم نشان می دهند پیکسل 2 - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - با اسنپدراگون 835 معرفی می شود

به لطف اسنادی که - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - چندی پیش در FCC به ثبت رسید، می دانیم که گوگل پیکسل - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - 2 به چیپست MSM8998 یا همان اسنپدراگون 835 مجهز خواهد شد که با توجه به شرایط کنونی بازار، کاملاً منطقی به نظر می رسد. البته این احتمال وجود دارد که هسته های پردازشی این چیپست کمی اورکلاک شده و با فرکانس بالاتری نسبت به مدل استاندارد کار کنند.

به هر حال، حدود یک ماه تا معرفی رسمی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - پیکسل های جدید گوگل در تاریخ 13 مهر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - باقی مانده و با روندی که در دنیای تکنولوژی به وجود آمده، طی روزهای آینده حتماً با مشخصات ظاهری و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - فنی این دو موبایل، یعنی «پیکسل 2» و «پیکسل 2 اکس ال» بیشتر آشنا خواهیم شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone