🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31888.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

گفتگو با زنان کارآفرین حوزه فناوری: برای رسیدن به اینجا شمشیر زده‌ایم

کارآفرینی، زن و مرد نمی‌شناسد و عجیب‌ هم نیست اگر ببینیم که اکنون بخش عمده‌ای از کارآفرینی روی دوش صنایع IT و ICT است. ذات شفاف و شایسته‌سالار این صنایع باعث شده تا امروز شاهد ...

کارآفرینی، زن و مرد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران - نمی‌شناسد و عجیب‌ هم نیست اگر ببینیم که اکنون بخش عمده‌ای از کارآفرینی روی دوش صنایع IT و ICT است. ذات شفاف و شایسته‌سالار این صنایع باعث شده تا امروز شاهد حضور کارآفرینان زن موفقی در حوزه کسب‌وکارهای فناوری محور در ایران باشیم.

با این حال پذیرش زنان حتی در همین صنایع هم به سادگی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران - و یک اتفاق یک شبه نبوده، بلکه حاصل بیش از ۲ دهه تلاش از سوی زنان موفق این حوزه است؛ زنانی که برای تثبیت جایگاه خود در این عرصه نوظهور، شمشیر زدند. این افراد حالا موفق شده‌اند تا تفکرات منفی و پیش‌داورانه در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران - مورد توانایی زنان را از میان بردارند.

اگرچه جامعه ما، امروز با دو دهه پیش متفاوت است و حالا زنان تبدیل به بخشی از اکوسیستم استارت‌آپی کشور و همچنین کسب‌وکارهای حوزه ICT شده‌اند اما هنوز هم شرایط با ایده‌آل فاصله‌ دارد. همه این مسائل در کنار هم باعث شد تا با همکاری سازمان نظام صنفی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران - رایانه‌ای استان تهران، پای صحبت زنان - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران - موفقی بنشینیم که سال‌هاست در پیشرفت هستند. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در واقع یکی از نهادهای خصوصی است که همواره تلاش کرده تا مدیران زن را توانمندتر کند و در بسیاری از دوره‌ها نیز، زنان کارآفرین در هیات مدیره‌اش نقش مهمی داشته‌اند.

«آزاده داننده»، مدیرعامل شرکت فن‌آوران اطلاعات بهاران و رییس سابق هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، «فریبا مهدیون»، مدیرعامل شرکت سماتک و عضو سابق هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، «بهناز آریا»، قائم مقام شرکت کهکشان نور و رئیس کمیسیون افتا سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران و در نهایت «نازنین دانشور»، مدیرعامل تخفیفان و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران - عضو کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در این ویدیو از دلایل گرایش خود به حوزه کسب‌وکارهای فناوری‌محور و مشکلاتی که در این راه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران - با آنها برخورد کرده‌اند می‌گویند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone