🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30534.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

آیفون XR در بنچمارک‌های معتبر مدل‌های XS و XS مکس را شکست داد

اقتصادی ترین آیفون در میان مدل های ۲۰۱۸ طبق گزارشاتی که اخیرا منتشر شده استقبال از  آیفون XR کمتر از انتظارات بوده و این در حالی است که انتظار می‌رفت این دستگاه به خاطر قیمت پایین‌تر و ...

اقتصادی ترین آیفون - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - در میان مدل های ۲۰۱۸

طبق گزارشاتی که اخیرا منتشر شده استقبال از  آیفون XR کمتر از انتظارات بوده و این در حالی است که انتظار می‌رفت این دستگاه به خاطر قیمت پایین‌تر و عملکرد مناسب بسیاری از کاربران آیفون‌های قدیمی را - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - به سمت خود بکشاند.

اما موضوع جالب در این بین، عملکرد بسیار مطلوب آیفون XR - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - در برخی از بنچمارک‌هاست. تا حدی که این گوشی که قرار نبود اصلی ترین پرچمدار آیفون باشد، در بعضی موارد از پرچمدار‌های اصلی شرکت کوپرتینو عملکرد بهتری از خود به نمایش می‌گذارد.

قبل از اینکه - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - به نتایج اشاره کنیم، بد نیست نگاهی داشته باشیم به برخی خصوصیات داخلی این تلفن‌های - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - هوشمند. آیفون XS - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - و آیفون XS مکس رزولوشن تصویر بالاتری نسبت آیفون XR دارند و همچنین از نمایشگر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - اولد بهره می‌برند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان

اپل در ترکیب امسال خود با معرفی آیفون XR تغییراتی نسبی به وجود آورد. موضوع جالب اما در رابطه با عملکرد آیفون XR است که در برخی موارد حتی بهتر از پرچمدار‌های اصلی شرکت آمریکایی ظاهر می‌شود.

برای شروع، باید به قدرت باتری و نمایشگر آیفون XR اشاره - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - کنیم - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - که تا حد زیادی شبیه - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - به آیفون ۷ پلاس است. اما آیفون XR حدود ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - بیشتر از آیفون ۷ پلاس شارژدهی دارد که پیشرفتی چشمگیر محسوب می‌شود.

از لحاظ عملکرد کلی، آیفون XR به راحتی از پس آیفون XS و آیفون XS مکس بر می‌آید. XR در بنچمارک انتوتو - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - با نمره‌ی ۳۳۵،۱۷۴ از همه‌ی آیفون‌های جدید دیگر عملکرد - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - بهتری دارد. - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - همچنین از لحاظ قدرت پردازنده و پردازنده‌ی گرافیکی در حد XS و XS مکس عمل می‌کند. همچنین نمره‌ی XR در بنچمارک 3D Mark - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - هم از آیفون‌های - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - دیگر بالاتر است.

در بنچمارک منتشر شده از GeekBench 4 در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - زمینه‌ی شارژدهی، آیفون - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - XR به خاطر بهره‌مندی از نمایشگر LCD و باتری بزرگتر عملکرد بهتری نسبت به آیفون‌های دیگر داشته. آیفون XR موفق شد ۳۳۳ دقیقه در حین آزمایش و ارزیابی‌ها دوام بیاورد، در حالی که آیفون - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - XS مکس - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - و آیفون XS به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. این آزمایش می‌تواند معیار مناسبی از عملکرد - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - شارژدهی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - این تلفن‌های همراه در دنیای واقعی باشد.

البته با اینکه بنچمارک‌ها - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - نمی‌توانند به طور قطع برتری - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - تلفن‌های هوشمند نسبت به یکدیگر را نمایش دهند، اما به نظر می‌رسد که آیفون XR عملکرد بسیار مطلوبی دارد و بد نیست علاقمندان به آیفون توجه بیشتری به این گوشی داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone