🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30459.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

انتشار تصاویری دیگر در تایید نمایشگر حفره دار گلکسی اس 10 [به روز رسانی]

روز گذشته یکی از کاربران شناخته شده توییتر به نام Ice Univerce تصویری از محافظ صفحه مربوط به گلکسی اس ۱۰ پلاس را منتشر کرد که در ادامه این تصاویر سر از وبسایت چینی ویبو ...

روز گذشته یکی از کاربران شناخته شده توییتر به نام Ice Univerce تصویری از محافظ - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندرترکمن استان گلستان - صفحه مربوط به گلکسی اس ۱۰ پلاس را منتشر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندرترکمن استان گلستان - کرد که در ادامه این تصاویر سر از وبسایت چینی ویبو در آوردند. عکس های منتشر شده دو بریدگی را در گوشه سمت راست محافظ نمایشگر گلکشی اس ۱۰ پلاس نشان می دهند که در واقع با شایعات قبلی مبنی بر تعبیه شدن حسگرهای دوربین گلکسی اس ۱۰ پلاس در زیر نمایشگر و استفاده از صفحه نمایشگر اینفینیتی او آن همخوانی دارند.

حاشیه گلکسی اس ۱۰ پلاس نیز با در نظر داشتن تصاویر لو رفته به مراتب باریک تر از نسخه سال قبل آن هستند و حاشیه بالایی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندرترکمن استان گلستان - آن بریدگی جداگانه ای برای اسپیکر دارد و علاوه بر این انحنای مختصری نیز در لبه های کناری آن مشاهده می شود.

در همان صفحه ویبو همچنین تصاویر دیگری منتشر شده که حاشیه های محافظ صفحه گلکسی اس ۱۰ پلاس را با حاشیه های هواوی میت ۲۰ پرو و همچنین اپل آیفون X مقایسه می کند. اگر خاطرتان باشد در ماه - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندرترکمن استان گلستان - اکتبر نیز صحبت هایی مطرح شد مبنی بر اینکه نرخ نمایشگر به بدنه گلکسی اس ۱۰ پلاس برابر با ۹۳.۴ درصد است که این نرخ در گوشی های گلکسی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندرترکمن استان گلستان - اس ۹ پلاس، آیفون XS Max و میت ۲۰ - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندرترکمن استان گلستان - پرو به ترتیب - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندرترکمن استان گلستان - برابر با ۸۳.۷، ۸۴.۳ و ۸۷.۸ درصد است. علاوه بر اینها نتایج تست بنچمارک مربوط به گلکسی اس ۱۰ پلاس نیز چندی پیش منتشر شد و براساس آن پرچمدار مورد بحث حاشیه هایی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندرترکمن استان گلستان - باریک دارد و نسبت تصویر آن برابر با ۱۹ به ۹ خواهد بود.

گفتنی است طبق انتظارات هر دو گوشی گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندرترکمن استان گلستان - پلاس در نمایشگاه MWC که اسفندماه برگزار می گردد رونمایی خواهند شد. البته اشاره کنیم که نمایشگاه - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندرترکمن استان گلستان - رسما از ۲۵ فوریه (یعنی ششم اسفندماه) آغاز به کار میکند اما سامسونگ طبق رسم همیشگی اش پرچمداران تازه خود - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندرترکمن استان گلستان - را کمی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندرترکمن استان گلستان - زودتر از این موعد رونمایی می کند.

در ادامه از شما دعوت میکنیم تصاویر منتشر شده در وبسایت ویبو را مشاهده نمایید.

 

[زمان انتشار خبر نخست: ۵ام دی ۹۷]
به روز رسانی: آیس یونیورس که از افشاکننده های شناخته شده اخبار تلفن های هوشمند به شمار می رود ضمن انتشار عکس از حفره نمایشگر گشی های گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندرترکمن استان گلستان - خاطر نشان کرده که حفره مذکور افکت های بصری گوشی گلکسی A8s را به ارث برده و فضای پیرامونی آن بعد از روشن شدن نمایشگر و شناسایی چهره کاربر شروع به درخشیدن می کند.
تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندرترکمن استان گلستان تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندرترکمن استان گلستان
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone