🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  5. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30472.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل از سال 2019 در هند آیفون تولید خواهد کرد

بر اساس گزارش جدید رویترز، اپل از سال آینده میلادی مونتاژ آیفون‌های پرچمدار خود را در کشور هند آغاز خواهد کرد. این وظیفه بر عهده کارخانه جدید کمپانی فاکسکان در شهر سریپورمبوودور خواهد بود. برای ...

بر اساس گزارش جدید رویترز، اپل از سال آینده میلادی مونتاژ آیفون‌های پرچمدار خود را در کشور هند آغاز خواهد کرد.

این وظیفه بر عهده کارخانه جدید کمپانی فاکسکان در شهر سریپورمبوودور خواهد بود. برای رسیدن به این هدف، اپل قصد دارد مبلغی نزدیک به ۳۵۶ میلیون دلار آمریکا را در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بهشهر استان مازندران - هند سرمایه گذاری کند.

به احتمال زیاد یکی دیگر از دلایل سرمایه‌گذاری اپل در هند،‌ جنگ تجاری جدیدی است که بین دو کشور ایالات متحده و چین جریان دارد و از همین سو، هند که مانند چین از نیروی کارگر ارزان بهره می‌برد، گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری خواهد بود.

پیش از این تنها مونتاژ مدل‌های ارزان‌ قیمت‌تر گوشی‌های اپل مانند - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بهشهر استان مازندران - آیفون SE و آیفون 6S در هند صورت می‌گرفت و حال قرار است فاکسکان مدل‌هایی مانند آیفون ۱۰ را در این کشور مونتاژ کند. - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بهشهر استان مازندران - البته و با توجه به این نکته که هندوستان عوارض نسبتا سنگینی را برای واردات قطعات الکترونیکی دریافت می‌کند، هنوز مشخص نیست که کار تولید قطعات آیفون‌ها هم در داخل این کشور صورت خواهد گرفت یا خیر.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بهشهر استان مازندران
اپل تا امروز موفقیت چندانی در هند به دست نیاورده و تنها ‍۱ درصد از سهم بازار بزرگ موبایل این کشور را در اختیار دارد.

این - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بهشهر استان مازندران - اخبار در حالی اعلام شده‌اند که چندی پیش کمپانی فاکسکان به عنوان یکی از اصلی‌‌ترین تولیدکنندگان آیفون، تعدادی زیادی از کارمندان خود در چین را اخراج کرده بود.

این موضوع تنها مشکل اپل در چین نیست و طی ماهی که گذشت، کوالکام با دریافت حکم دادگاهی در این کشور، باعث ممنوع شدن فروش بعضی‌ از مدل‌های آیفون که پتنت نرم‌افزاری کوالکام را نقص می‌کنند شد که در نهایت اپل را مجبور - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بهشهر استان مازندران - به عرضه یک به روزرسانی مختص به کشور چین کرد.

البته اپل در هند هم با مشکلات زیادی روبرو است. مدتی پیش دولت هند یک - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بهشهر استان مازندران - برنامه ضد اسپم برای کاربران این کشور معرفی کرد که اپل پیش از این به خاطر نگرانی در مورد دسترسی دولت هند به اطلاعات کاربران از انتشار این اپلیکیشن جلوگیری کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone