تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30448.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اوپو ایده دوربین گوشی با زوم 10 برابری را در سر دارد

در رویداد کنگره جهانی موبایل سال 2017 (MWC) اوپو فناوری سیستم دوربین دوگانه با زوم 5 برابری بدون افت کیفیت را نمایش داد. پتنتی جدید نشان می دهد که این شرکت به همین میزان زوم ...

در رویداد کنگره جهانی موبایل سال 2017 (MWC) اوپو فناوری سیستم دوربین دوگانه با زوم 5 برابری بدون افت کیفیت را نمایش داد. پتنتی جدید نشان می دهد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - که این شرکت به همین میزان زوم هم راضی نیست و توسعه تکنولوژی زوم هیبریدی 10 برابری گوشی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - های آتی را در سر می پروراند.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

بر اساس - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ادعای Ice Universe - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - یکی از افشاگران مشهور دنیای فناوری، یک کارمند رسمی اوپو تأیید کرده که این شرکت فناوری دوربین با زوم 10 برابری را در MWC 2019 در بارسلون اسپانیا  که در اوایل اسفند ماه برگزار می شود، معرفی می کند.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

بر اساس طرح هایی که از پتنت دوربین گوشی با زوم 10 برابری منتشر شده، دو حسگر در کنار یک فلش قرار دارند. البته در اسناد این پتنت فناوری زوم هیبریدی تشریح نشده است. در مورد فناوری قدیمی تر مرتبط با زوم 5 برابری، دوربین دوگانه در نظر گرفته شده بود که - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به لنزهای عریض و تله فوتو مجهز بود. لنز تله فوتو در بدنه دوربین و مشابه با یک پریسکوپ در بدنه جای داده گرفته بود. علاوه بر این ماژول دوربین تله فوتو از یک منشور بهره می بُرد که نور را به لنز تله فوتو و در نهایت به حسگر دوربین هدایت می کرد.

البته باید اشاره کرد که با وجود اینکه نزدیک به دو سال از معرفی تکنولوژی زوم 5 برابری می گذرد اما این فناوری هنوز توسط - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اوپو روانه بازار نشده است. با این حال برخی گمانه زنی ها خبر از معرفی گوشی های اوپو F19 و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - F19 پرو مجهز به زوم 10 برابری در آینده می دهند.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به گوشی آنر وی 20

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone