تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  2. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  3. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30450.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

طرح سامسونگ برای پهپاد تاشو خبر از احتمال ورود این شرکت به بازار پهپادها می دهد

پتنت مرتبط با یک پهپاد تاشو خبر از احتمال ورود سامسونگ به حوزه پهپادها می دهد. این پتنت که درخواست آن به اداره پتنت ها و علائم تجاری ایالات متحده ارائه شده شاید نشان از ...

پتنت مرتبط با یک پهپاد تاشو خبر از احتمال ورود سامسونگ به حوزه پهپادها می دهد.

این پتنت که درخواست آن به اداره پتنت ها و علائم تجاری ایالات متحده ارائه شده شاید نشان از این داشته باشد که احتمالاً سامسونگ اولین سازنده گوشی های هوشمند خواهد بود که به طور جدی به حوزه بازار پهپادها ورود می کند.

این پهپاد می تواند به عنوان یک ابزار جانبی برای گوشی های سری گلکسی شرکت کره ای کاربرد داشته باشد. پهپاد مورد بحث بازوهایی تاشو دارد و چندین حسگر را در خود جای داده - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - است. علاوه بر حسگر دوربین شامل حسگرهای ژیروسکوپ، نور، فشارسنج، قطب نما، مافوق صوت، دما و ماورای بنفش است.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

بازوها می توانند در بدنه پهپاد - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سامسونگ جمع شوند. علاوه بر این ها به فناوری هایی از جمله کنترل بیسیم با استفاده از گوشی هوشمند، تبلت یا کامپیوتر شخصی مجهز است. - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بر اساس آنچه سامسونگ اعلام کرده این پهپاد می تواند با هر دستگاه الکترونیکی از جمله لوازم - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - خانگی از قبیل ماشین لباسشویی و یا یخچال کنترل شود.

اما اگر به ساختار پهپاد سامسونگ نگاه کنیم متوجه می شویم که از از دو بخش تشکیل شده که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا یک ساختار واحد و جمع و جور را شکل دهند. مشابه با دیگر اپلیکیشن های کنترل پهپادها، سامسونگ هم کنترل های مشابه با جوی استیک را برای آن در - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نظر گرفته که به شکل مجازی در نمایشگر گوشی نشان داده می شود.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

سامسونگ در پتنت اشاره کرده که در - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - حالی که به طور معمول وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین برای استفاده های نظامی طراحی می شوند اضافه کردن حسگر دوربین به پهپاد موجب می شود در بازارهای تجاری هم - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - با اقبال مواجه شود.

بر اساس گزارش ها سامسونگ از سال 2016 چندین پتنت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مرتبط با فناوری ها و طراحی پهپادها را ارائه داده است. مورد اخیر، پنجمین پتنت مرتبط با پهپاد سامسونگ در سال جاری میلادی به شمار می رود.

بر اساس گزارش شرکت تحلیلگر بازار IDC صنعت پهپادها در سطح جهان نرخ رشد مرکب سالانه 30.6 درصدی را تجربه کرده و تا سال 2022 به ارزشی معال با 29.5 میلیارد دلار دست پیدا خواهد - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کرد.

(تصویر مطلب تزئینی است و مرتبط با پهپاد سامسونگ نیست).

- تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone