🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  3. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30475.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

هواوی پی اسمارت 2019 با بریدگی قطره‌ای نمایشگر معرفی شد

ساعاتی پیش هواوی از میان‌رده جدیدش با نام پی اسمارت 2019 پرده برداشت. بر اساس اطلاعاتی که پیش از این هم فاش شده بود، پی اسمارت جدید به یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی کشیده با ...

ساعاتی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - پیش هواوی از میان‌رده جدیدش با نام پی اسمارت 2019 پرده برداشت.

بر اساس اطلاعاتی که پیش از این هم فاش شده بود، پی اسمارت جدید به یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی کشیده با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل به همراه بریدگی قطره‌ای مجهز شده است. مشابه با نوا 3i، این گوشی هم از یک چیپست ۷۱۰ کایرین با معماری ۱۲ نانو متری بهره می - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - برد و البته این بار با ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی همراه شده است

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان

در بدنه این گوشی هوشمند، دوربین دوگانه‌‌ای متشکل از دو سنسور ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - تعبیه شده و در بریدگی قطره‌ای‌ شکل روی صفحه نمایش هم یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - چشم می‌خورد. مطابق انتظار، حسگر اثر انگشت هم زیر ماژول دوربین دوگانه قرار گرفته و  جک هدفون ۳.۵ میلیمتری - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده است.

جدا از این‌ موارد، باتری پی اسمارت جدید ۳۴۰۰ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - میلی آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت که تا ۱۰ ساعت استفاده از اینترنت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - 4G دوام می‌آورد. علاوه بر این موارد، ورودی این دستگاه نیز درگاه microUSB - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - خواهد بود و این گوشی در زمان عرضه از اندروید ۹ پای پشتیبانی خواهد کرد. هواوی پی اسمارت 2019 از ۲۱ دی در رنگ‌های مشکی، آبی فیروزه‌ای و آبی تیره قابل سفارش خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone