🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  5. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30467.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

هدفون بی سیم سونی WH-CH700N با تکنولوژی حذف نویز هوشمند معرفی شد

سونی به تازگی هدفون بی سیم جدیدی را عرضه کرده که نام کاملش سونی WH-CH700N است و از تکنولوژی حذف نویز هوشمند بهره‌مند شده است. این مدل برای شنیدن موسیقی مناسب است و ویژگی‌هایی ارائه ...

سونی به تازگی هدفون بی سیم جدیدی را عرضه کرده که نام کاملش سونی WH-CH700N است و از تکنولوژی حذف نویز هوشمند بهره‌مند شده است. این مدل برای شنیدن موسیقی مناسب است و ویژگی‌هایی ارائه می‌دهد که از این بین می‌توان به بهره‌مندی از میکروفون و داشتن دستیار صوتی هوشمند اشاره - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کرد. همچنین این هدفون می‌تواند جلوی شنیده شدن صداهای محیطی ناخواسته را بگیرد. بر خلاف بسیاری از مدل‌های دیگر، سونی در این هدفون برای جلوگیری از شنیده شدن صداهای ناخواسته از هوش مصنوعی بهره برده است.

حذف نویز هوشمند یا AINC با استفاده از هوش مصنوعی صداهای محیطی را تحلیل می‌کند و ویژگی حذف نویز را با توجه به این صدا‌ها تنظیم می‌نماید. این موضوع باعث می‌شود که استفاده از این هدفون در شلوغی‌ها مثل محل - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کار، هواپیما یا - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - هرجایی که سر و صدای زیادی در آن وجود دارد مفید باشد.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مشکین شهر استان اردبیل

کاربران می‌توانند با هر بار شارژ کردن تا ۳۵ - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ساعت از آن استفاده کنند. - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - البته - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این موضوع بستگی به این دارد که از کدام ویژگی‌های این هدفون استفاده می‌کنید. همچنین هدفون یاد شده دارای ویژگی شارژ سریع است - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - که با ۱۰ دقیقه شارژ با USB امکان شنیدن یک ساعت موسیقی را برایتان فراهم خواهد کرد.

میکروفون تعبیه شده - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - در این هدفون به کاربران اجازه می‌دهد تا با دستیار صوتی صحبت کنند و تماس‌هایی که مد نظرشان هست را با دیگران برقرار نمایند. سونی در نظر دارد با ارائه‌ی آپدیتی برای هدفون‌های خود، امکان بهره‌مند شدن از دستیار صوتی گوگل را به آن‌ها اضافه نماید. البته هنوز مشخص نیست که این به روزرسانی از چه زمانی در دسترس قرار خواهد گرفت.

علاوه بر استفاده از AINC، سونی از موتور بهینه سازی صدای دیجیتال یا DSEE بهره‌مند شده است و به WH-CH700N اجازه می‌هد تا کیفیت صدای فایل‌های فشرده شده را افزایش دهد. از دیگر ویژگی‌های موجود در این هدفون می‌توان به - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - پشتیبانی از بازه‌ی ۷ هرتز تا ۲۰ هزار هرتز، امپدانس ۲۰ اهمی، پورت ۳.۵ میلی‌متری برای اتصال با سیم، و درایو ۴۰ میلی‌متری اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نازآفرین نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
وقت بخیر شرکت شما آیا مجتمع فرهنگیان مشکین شهر هم اعزام کارشناس داره.
پاسخ: بله در مجتمع فرهنگیان شهر مشکین شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone