تعمیرات یخچال کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30439.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

آنر وی ۲۰ با نمایشگر حفره‌دار و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد

حسگر قدرتمند ۴۸ مگاپیکسلی IMX586 سونی و سنسور ToF سه بعدی تنها بخشی از ویژگی آنر وی ۲۰ است. کمپانی آنر چندی پیش و تنها ساعاتی قبل از معرفی گلکسی A8s به صورت مختصر وی ۲۰ ...

حسگر قدرتمند ۴۸ مگاپیکسلی IMX586 سونی و سنسور ToF سه بعدی تنها بخشی از ویژگی آنر وی ۲۰ است.

کمپانی آنر چندی پیش و تنها ساعاتی قبل از معرفی گلکسی A8s به صورت مختصر وی ۲۰ را به نمایش درآورد اما امروز رسما از آن پرده برداری کرد.تعمیرات یخچال کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربیاین گوشی از نمایشگر ۶.۴ اینچی LCD با رزولوشن 1080pو نسبت تصویر ۱۹.۲۵:۹ بهره می برد که در سمت چپ بخش بالایی آن - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - حفره ای تعبیه شده تا میزبان دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی باشد. زیر این نمایشگر چیپست ۷ نانومتری کایرین ۹۸۰، ۶ یا ۸ گیگابایت - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - رم و ۱۲۸ یا - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ۲۵۶ گیگابایت - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - حافظه داخلی قرار گرفته است.

پنل پشتی آنر وی ۲۰ به صورت گرادیان طراحی شده و رنگ آن بسته به زاویه دید کاربر تا حدودی تغییر - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - خواهد کرد. در کنار این جلوه ظاهری سنسور 48 مگاپیکسلی و 1/2اینچی IMX586 - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سونی با اندازه پیکسل ۰.۸ میکرو خودنمایی می کند که با ترکیب ۴ پیکسل مختلف حتی در - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - محیط های با نور کم نیز تصویر - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - فوق العاده با کیفیت ۱۲ مگاپیکسلی را تولید خواهد کرد.تعمیرات یخچال کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربیدر کنار این دوربین حسگر ToF سه بعدی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - قرار دارد که امکان شناسایی بهتر محیط اطراف را برای کاربردهای واقعیت افزوده در بازی های ویدیویی و اپلیکیشن‌ها فراهم خواهد کرد.

این گوشی با جدیدترین نسخه از رابط کاربری EMUI از راه رسیده و تمام قابلیت های آن نظیر تصویربرداری با کیفیت در شب به لطف AIS، پردازش گرافیکی بهتر با GPU Turbo 2.0 و بهینه سازی سرعت دانلود از - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - طریق Link Turbo را به همراه خواهد آورد. همچنین با اتصال آنر وی ۲۰ به مانیتور، کیبورد و موس می توان از به عنوان کامپیوتر بهره برد.

باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی از طریق فناوری سوپر شارژ ۴.۵ واتی هواوی طی ۳۰ - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دقیقه تا ۵۵ درصد و در عرض یک و نیم ساعت به صورت کامل شارژ خواهد شد.

پرچمدار جدید آنر از دو روز دیگر و - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در رنگ های قرمز، آبی و مشکی به دست کاربران چینی می رسد. قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه های مختلف این دستگاه در چین به شرح زیر است اما هنگام عرضه در بازارهای بین المللی طی ماه آینده - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ۲۰ درصد بیشتر خواهد بود:

  • ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۳۰ دلار
  • ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۱۰ دلار
  • ۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - حافظه داخلی: ۵۸۰ دلار
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone