🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30479.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

پشتیبانی گلکسی اس ۱۰ لایت از شارژ بی‌سیم بر اساس تصویر جدید

گلکسی اس ۱۰ لایت علی رغم پسوندی که یدک می کشد، به عنوان موبایلی قدرتند با سخت افزار به‌روز راهی بازار می شود و بر اساس رندرهای جدید ظاهرا به طراحی قابل قبول نیز مزین ...

گلکسی اس ۱۰ لایت علی رغم پسوندی که یدک می کشد، به عنوان موبایلی قدرتند با سخت افزار به‌روز راهی بازار می شود و بر اساس رندرهای جدید ظاهرا به طراحی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - قابل قبول نیز مزین خواهد شد.

در این رندر جدید که توسط افشاگر توییتری معروف IceUniverce - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به رسانه راه یافته، گلکسی اس ۱۰ لایت از نمایشگر اولد تختی بهره می برد که بالای گوشه سمت راست - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آن میزبان یک حفره مدور است. بر خلاف رندرهایی که - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - قبلا از این گوشی دیده بودیم، حاشیه های نمایشگر یکدست نبوده و در قسمت های بالا و پایین کمی ضخیم‌تر از کناره ها به نظر می رسد. تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

در این تصویر تنها دو کلید کنترل صدا در لبه سمت چپ دیده می شوند اما کلیدهای پاور و - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بیکسبی نمایان نیستند و احتمالا - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سامسونگ آنها را در لبه سمت راست تعبیه کرده است. از ویژگی های دیگر می توان به درگاه USB - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - C و عدم حذف جک هدفون ۳.۵ میلیمتری اشاره کرد که خبر خوبی برای کاربران به شمار می رود.

جدای از طراحی ظاهری مهمترین نکته این تصویر قرار داشتن گوشی روی پد شارژی است که از پشتیبانی ارزانترین پرچمدار ۲۰۱۹ سامسونگ از فناوری شارژ بی سیم حکایت دارد. Ice Universe پیش از این مدعی شده بود که سامسونگ در حال توسعه فناوری - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شارژ سریع جدیدی است و ظاهرا گلکسی اس ۱۰ نخستین موبایل بهره مند از این فناوری خواهد بود.

از دیگر مشخصات مورد انتظار نسخه لایت باید - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دوربین اصلی دوگانه با - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - قابلیت عکسبرداری با کیفیت در شب، دوربین سلفی تک سنسوره و پشتیبانی از فناوری شارژ معکوس برای تامین انرژی دستگاه های دیگر اشاره کرد.

انتظار می رود گلکسی اس ۱۰ لایت در کنار مدل های معمولی، پلاس و سازگار با شبکه 5G اول فروردین ماه معرفی شده و کمتر از سه هفته پس از آن به بازار راه پیدا - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone