تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30447.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

باگ گوگل کروم باعث از کار افتادن ویندوز 10 می شود

آسیب پذیری جدیدی در مرورگر گوگل کروم کشف شده که می تواند موجب هنگ کردن کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز 10 شود. این آسیب پذیری می تواند برای کلاه برداری مبتنی بر پشتیبانی فنی تقلبی به ...

آسیب پذیری جدیدی در مرورگر گوگل کروم کشف شده که می تواند موجب هنگ کردن کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز 10 شود.

این آسیب پذیری می تواند برای کلاه برداری مبتنی بر پشتیبانی فنی تقلبی به کار رود، به این ترتیب که یک وبسایت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - موجب هنگ کردن کامپیوتر کاربر می شود و در نهایت با اعلام آلودگی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به ویروس - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به کاربر پیشنهاد بازدید از سایتی برای پشتیبانی فنی را می دهد.

به گزارش وبسایت MSPoweruser این آسیب پذیری از کد جاوا اسکریپت استفاده می کند - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تا یک کد حلقه را اجرا کند. به این ترتیب امکان بستن تب مربوطه یا مرورگر وجود نخواهد داشت. علاوه بر این مشاهده شده که یک پاپ آپِ ظاهراً رسمی ولی در اصل تقلبی از سوی وبسایت پشتیبانی مایکروسافت باز می شود و ادعا می کند که کامپیوتر به ویروس آلوده شده است. این صفحه می تواند پسوردهای کاربر، اطلاعات کارت های اعتباری، تاریخچه مرورگر و سایر اطلاعات را در معرض خطر افشا شدن و یا به سرقت رفتن قرار دهد.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

مشکل دیگر از جایی آغاز می شود که تلاش کنید تب مربوطه را ببندید اما به دلیل اجرا شدن حلقه وار کد در نهایت منابع کامپیوتر به صورت 100 درصد مورد استفاده مرورگر قرار می گیرد و سیستم عامل هنگ می کند.

در صورتی که با این موضوع مواجه شدید می توانید به - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - روش زیر مشکل را حل کنید:

  • از تسک بار ویندوز Task Manager - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - را اجرا کنید.
  • به سربرگ Processes بروید.
  • روی Google Chrome یا GoogleChrome.exe کلیک کنید.
  • روی کلید End Task در پایین و سمت چپ کلیک کنید تا فرایند مرتبط با مرورگر بسته شود.

علاوه بر این باید اطمینان پیدا کنید که گوگل کروم در هر بار اجرای دوباره، تب های قدیمی شما را باز نمی کند، چرا که در این صورت با اجرای دوباره گوگل کروم، باز هم وبسایت مذکور باز و مشکلات آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone