تعمیرات یخچال کنوود در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  3. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30444.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ در CES 2019 از ۸ پروژه‌ی هوش مصنوعی خود رونمایی می‌کند

مراسم CES 2019 از ۱۸ دی ماه آغاز می‌شود و تا بیست و دوم اولین ماه زمستانی ادامه خواهد داشت. این مراسم که در شهر لاس وگاس ایالات متحده برگزار می‌شود میزبان جدید‌ترین ایده‌ها در ...

مراسم CES 2019 از ۱۸ دی ماه آغاز می‌شود و تا بیست و دوم اولین ماه زمستانی ادامه خواهد داشت. این مراسم که در شهر لاس وگاس ایالات متحده برگزار می‌شود میزبان جدید‌ترین ایده‌ها در - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - زمینه‌ی هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خواهد بود. مراسم یاد شده میزبان - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شرکت‌های قابل توجهی است که یکی از - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - آن‌ها غول کره‌ای یعنی سامسونگ خواهد بود. شرکت کره‌ای اعلام کرده که قصد دارد از ۸ پروژه‌ی خود از C-Lab (آزمایشگاه خلاق) رونمایی کند. بسیاری از این پروژه‌ها ارتباطی با تلفن‌های هوشمند ندارند اما چند پروژه مثل aiMo و MEDEO به تلفن‌های هوشمند مربوط خواهند شد.

سامسونگ با استفاده از aiMo قصد دارد صداهای ASMR (به احساس تحریک حسی یا مورمور شدن لذت‌بخش و آرامش‌بخشی در سر و بدن اشاره دارد که با تماشای ویدئوهایی با مضمون نجوا در گوش، شانه کردن مو و ... به فرد تماشا کننده دست می دهد.) بهتری را روی تلفن‌های هوشمند به همراه بیاورد که البته همراه با یک پوشش شبیه گوش انسان خواهد بود که به گوشی متصل می‌شود. سامسونگ می‌گوید aiMo صداهای ASMR - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - واقع گرایانه‌تری را دریافت می‌کند و برای بهره‌مند شدن از آن‌ها نیازی به تجهیزات خاص نیست.

در این بین، MEDEO یک سرویس ضبط و ویرایش همزمان ویدیو خواهد بود که یکی دیگر از - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پروژه‌های - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سامسونگ محسوب می‌شود. سرویس یاد شده می‌تواند به طور همزمان به ضبط و ویرایش ویدیو بپردازد و روی تصاویر ضبط شده - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - افکت‌های ویدیویی یا موزیک قرار دهد.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

در کنار این - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دو پروژه‌ی اصلی، سامسونگ به - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - رونمایی از ۶ - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پروژه‌ی دیگر نیز خواهد پرداخت که دو پروژه در حوزه‌ی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تلفن‌های - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - همراه خواهند بود. یکی از آن‌ها SnailSound نام دارد که با استفاده از یک اپلیکیشن و هدفون، سعی می‌کند صداهای مورد علاقه‌ی افراد را ملموس‌تر از بقیه‌ی اصوات به گوششان برساند. - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - این سرویس با استفاده از - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ارزیابی‌ها روی داده‌های دریافتی خود - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تشخیص می‌دهد که کاربران از چه صداهایی بیشتر لذت می‌برند و کمک می‌کند - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تا این صداها برای افراد بیشتر - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - قابل شنیدن باشد.

آخرین پروژه‌ی مربوط به حوزه‌ی تلفن‌های هوشمند یک اپلیکیشن مربوط به عطر و ادکلن است که Perfume Blender نام دارد. با استفاده از این اپلیکیشن کاربران می‌توانند عطر مورد نظر خود را - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تولید کنند. اپلیکیشن یاد شده بعد از آنکه کاربران از عطر مورد علاقه‌ی خود عکس گرفتند، به آن‌ها پیشنهاد می‌کند که چه ترکیبات دیگری می‌تواند عطر خوش بو تری را برایشان به ارمغان بیاورد.

این اپلیکیشن مواد مورد نیاز افراد را برایشان لیست خواهد کرد و عطر‌هایی که از مشتقات مشابهی استفاده می‌کنند - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - را نمایش می‌دهد. البته برای تولید عطر‌ها شما نیاز به ماشین‌های پیشرفته و گران قیمتی خواهید داشت.

یکی دیگر از پروژه‌های قابل توجه غول کره‌ای سرویس تبلیغات هوشمند - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - برای استریمر‌هاست که Tisplay نام دارد. این سرویس لباس استریمر‌ها را تشخیص می‌دهد و روی لباسشان تبلیغات مختلفی را درج خواهد کرد.

یکی از سه پروژه‌ی دیگر سامسونگ چراغ مطالعه‌ی هوشمند خواهد بود که تشخیص می‌دهد چه نوری برای حالت‌های مختلف افراد مناسب است. پروژه‌ی دیگر نمایشگری هوشمند است که بهترین زاویه‌ی ممکن برای نمایش به کاربران را می‌یابد. - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در نهایت آخرین پروژه‌ی سامسونگ در CES 2019‌ یک پلتفرم ارائه‌ی اخبار هوشمند خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone