🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33128.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

مشکل اپل واچ سری 4 ساعت را دچار بوت لوپ می کند

مشکلی در یکی از واچ فیس های اپل واچ سری 4 صدای اعتراض برخی کاربران را در آورده است. کاربرانی در استرالیا خبر از مشکلاتی در تغییر به ساعت تابستانی داده اند و در نهایت ...

مشکلی در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - یکی از واچ فیس های اپل واچ سری 4 صدای اعتراض برخی کاربران را در آورده است.

کاربرانی در استرالیا خبر از مشکلاتی در تغییر به ساعت تابستانی داده اند و در نهایت اپل واچ آنها به بوت لوپ دچار شده - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و به عبارتی از کار افتاده است. به نظر می رسد این مشکل با یکی از فیس های ماژولار مرتبط با فعالیت های کاربر (Activity) در اپل واچ سری 4 مرتبط باشد. ظاهراً این فیس قادر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به نمایش نمودار روز فعلی با یک ساعت اختلاف نیست. این موضوع موجب می - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شود ساعت هنگ کند و ریبوت می شود.

بر اساس گزارش 9to5Mac زمانی که فیس مرتبط با Activity در حال نمایش باشد ساعت ریبوت می شود و چرخه بوت به طور مداوم تکرارا می شود. به این ترتیب واچ او اس بالا - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نمی آید. این مشکل از آن جایی ناشی می شود که هر بار که ساعت روشن می شود تلاش می کند فیس اینفوگراف مربوط به فعالیت های ورزشی را اجرا کند.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

برخی از افراد - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - موفق شده اند این مشکل را از طریق حذف واچ فیس از طریق اپلیکیشن iPhone companion حل کنند. در صورتی که فیس عوض نشود ساعت آن قدر چرخه بوت را ادامه می دهد تا در نهایت باتری ساعت تمام - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شود.

انتظار می رود با پایان امروز و پایان اولین روز از عوض شدن ساعت تابستانی استرالیا این مشکل خود به خود حل شود و اپل واچ های سری 4 از مشکل بوت لوپ رها شوند. اپل هنوز به این موضوع پاسخی نداده است با این حال انتظار می رود در آینده نزدیک با یک به روز رسانی نرم افزاری این مشکل حل شود.

اخیراً اپل همچنین از نسخه نایکی پلاس سری 4 اپل واچ رونمایی کرده بود که البته تنها در تعداد محدودی عرضه می شود.

تماشا کنید: بررسی قابلیت تشخیص افتادن - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اپل واچ سری 4

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone