🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  2. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  3. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  4. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  5. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34844.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

دانشمندان از کشف معدن الماس عظیمی در پوسته زمین خبر می دهند

اگر تا به حال مطمئن نبودید که الماس به اندازه کافی منحصر به فرد و ارزشمند است یا خیر، احتمالاً اکنون دلایل بیشتری برای تردید به دست می آورید. کارشناسان زمین شناسی به تازگی معدن ...

اگر تا به حال مطمئن نبودید که الماس به اندازه کافی منحصر به فرد و ارزشمند است یا خیر، احتمالاً اکنون دلایل بیشتری برای تردید به دست می آورید. - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جویبار استان مازندران - کارشناسان - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جویبار استان مازندران - زمین شناسی به تازگی معدن الماس عظیمی را در اعماق زمین کشف کرده اند که احتمالاً حجمی معادل یک بیلیارد تن (یا یک کوادریلیون تن) دارد.

مدتی پیش، یک تیم تحقیقاتی بین المللی تصمیم گرفتند این معمای قدیمی در حوزه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جویبار استان مازندران - زمین شناسی را حل کنند. دانشمندان می توانند با مطالعه فعالیت لرزه ای زمین، ساختار صخره ای لایه های مختلف زمین را حدس بزنند، چون امواج صوتی حاصل از زمین لرزه یا رخدادهای آتشفشانی با سرعت متفاوتی از میان انواع صخره ها عبور می کنند.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جویبار استان مازندران
ساختار لایه های زمین

با این حال یکی از لایه های زمین رفتار غیر منتظره ای دارد. کراتون یا پوسته پایا، قدیمی ترین و پایدارترین لایه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جویبار استان مازندران - صخره ای زمین است که تا مرکز صفحات تکتونیک زمین و به عمق 320 کیلومتری می رسد. ساختار این لایه ها باید امواج صوتی سریعی را تولید کند اما نتایج حاصل با این فرضیه مطابقت نداشت. اولریش فاول، یکی از نویسندگان تحقیق مورد بحث می گوید:

سرعتی که ما با آن روبرو شده ایم، بسیار سریع تر از چیزیست که فرضیات موجود به ما می گویند. بنابراین متوجه شدیم که مشکلی وجود دارد و پروژه را آغاز کردیم.

برای شناسایی جنس صخره های کراتون، این تیم - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جویبار استان مازندران - تحقیقاتی اطلاعات لرزه ای به دست آمده توسط مرکز - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جویبار استان مازندران - تحقیقات زمین شناسی آمریکا و دیگر سازمان های موجود را گردآوری کرده و مدلی سه بعدی از نحوه انتشار امواج در کراتون ساختند. سپس عبور امواج صوتی از میان انواع ترکیبات صخره ای را شبیه سازی کردند تا موردی مشابه نتایج موجود را به دست آورند.

کراتون باید حدود یک تا دو درصد الماس - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جویبار استان مازندران - داشته باشد

در پایان تحقیقات مشخص شد که تنها یک راه برای - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جویبار استان مازندران - تولید چنین امواجی وجود - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جویبار استان مازندران - دارد: کراتون باید از یک تا دو درصد الماس، مقدار زیادی پریدوتیت و کمی اکلوژیت تشکیل شده باشد. شاید تراکم این معدن الماس چندان به چشم نیاید اما اگر حجم کل کراتون در زمین را در نظر بگیریم، همین یکی-دو درصد می تواند حدود یک بیلیارد تن الماس تولید کند، یعنی حداقل 1000 برابر بیشتر از مقداری که تاکنون برای ذخایر الماس جهان در ذهن داشتیم.

فاول در این رابطه می گوید:

تحقیق ما نشان می دهد الماس را نمی توان یک ماده معدنی کمیاب و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جویبار استان مازندران - ارزشمند دانست، بلکه از نظر مقیاس زمین شناسی، ماده ای بسیار فراوان محسوب می شود. شاید نتوانیم به آنها دست پیدا کنیم ولی در اینکه حجم ذخایر الماس زمین بسیار بیشتر از تخمین های قبل است، تردیدی نداریم.

بنابراین الماس ها و دیگر سنگ های قیمتی آنقدرها هم نادر و کمیاب نیستند، و می توان معدن الماس را را در شهاب سنگ های بیگانه، سیاره نپتون، ستاره های دوردست و حتی لایه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جویبار استان مازندران - های زیرین کره خاکی نیز پیدا کرد. تحقیق فوق را می توانید از این لینک مطالعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کبیتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
نمایندگی شما طرفای آرامگاه جویبار هم تعمیر تلویزیون ایکس ویژن انجام میده
پاسخ: بله در آرامگاه شهر جویبار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone