🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  2. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  4. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  5. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15506.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل نوبیتکس: امنیت کاربران باید اولویت اصلی صرافی‌های ارز دیجیتال باشد

مدیرعامل صرافی آنلاین نوبیتکس، ضرورت توجه به امنیت دارایی کاربران را اولویت اصلی صرافی‌های ارز دیجیتال عنوان کرد و از انتشار نسخه جدید اپلیکیشن موبایل نوبیتکس خبر داد. «امیرحسین راد» با اشاره به مقوله امنیت ...

مدیرعامل صرافی آنلاین نوبیتکس، ضرورت توجه به امنیت دارایی کاربران را اولویت اصلی صرافی‌های ارز دیجیتال عنوان کرد و از انتشار نسخه جدید اپلیکیشن موبایل نوبیتکس خبر داد.

«امیرحسین راد» با اشاره به مقوله امنیت به عنوان مهمترین - تعمیرات کولر گازی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دغدغه خرید و فروش ارزهای دیجیتال گفت: «صرافی‌های آنلاین باید بالاترین استانداردهای امنیتی روز دنیا را برای حفاظت از دارایی‌های معامله‌گران به کار بگیرند و به کاربران خود آموزش‌های لازم را ارائه دهند.»

تعمیرات کولر گازی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

مدیرعامل نوبیتکس، با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های این شرکت برای - تعمیرات کولر گازی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پیاده‌سازی پروتکل‌های امنیتی و انجام تست‌های لازم  اعلام کرد که تمامی افرادی - تعمیرات کولر گازی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - که به عنوان مبادله‌گر از طریق صرافی نوبیتکس فعالیت دارند از قبل احراز هویت شده‌اند: «همچنین نوبیتکس با ذخیره‌سازی سرد رمزارزها، بالاترین امنیت ممکن برای خرید و - تعمیرات کولر گازی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - فروش ارزها را فراهم کرده است. ذخیره سازی سرد به این معناست که رمزارزها روی فضای اینترنت ذخیره نمی‌شوند و به همین دلیل امکان سرقت یا - تعمیرات کولر گازی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - حمله به آن‌ها وجود ندارد.»

راد تاکید دارد که افراد تازه وارد در حوزه رمز ارزها به خاطر ترند شدن این موضوع ازدیاد پیدا کرده‌اند و بسیاری از آنها بخاطر رعایت نکردن نکات امنیتی ضربه می‌خورند: «باید توجه داشت که اولین نکته در انتخاب یک اپلیکیشن مناسب برای انجام معاملات رمزارزها، توجه به امنیت و اعتبار ارائه‌دهنده آن است. به همین دلیل، - تعمیرات کولر گازی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - هنگام نصب یک اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال، باید از اعتبار صرافی ارائه‌دهنده آن هم مطمئن شد.»

وی با اشاره به انتشار نسخه جدید اپلیکیشن موبایل نوبیتکس اعلام کرد که این صرافی آنلاین حالا علاوه بر وب سایت، امکان فعالیت و خرید و فروش رمزارزها را در بستر - تعمیرات کولر گازی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اپلیکیشن موبایلی نیز فراهم کرده که به تازگی نسخه جدیدی از آن منتشر شده است: «این نسخه جدید دارای قابلیت‌هایی چون اضافه شدن ویجت قیمت‌های بازار ، اضافه شدن قیمت‌های جهانی به همراه چارت، امکان انتخاب بازارهای منتخب، بهینه‌سازی و رفع مشکلات گزارش شده است.»

از دیگر ویژگی‌های اپلیکیشن نوبیتکس می‌توان به رابط کاربری ساده، بروزرسانی لحظه‌ای قیمت ارز دیجیتال، امکان خرید و فروش انواع رمزارزها، سرعت بالا در انجام مبادلات، امنیت بالا، مشاهده تاریخچه تراکنش‌ها، نمایش تاریخچه قیمت ارز - تعمیرات کولر گازی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و نمایش ارزهای آماده فروش اشاره کرد.

تعمیرات کولر گازی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

مدیرعامل این مجموعه تاکید - تعمیرات کولر گازی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کرده صرافی - تعمیرات کولر گازی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آنلاین نوبیتکس یک شرکتی دانش بنیان به شمار می‌رود که از سال ۹۶ در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند. به گفته راد در حال حاضر بیش از یک میلیون نفر، کاربر این صرافی آنلاین ایرانی هستند: «ما در نوبیتیکس همچون یک کارگزار عمل می‌کنیم، به این صورت که دارایی دو طرف معامله را در اختیار می‌گیریم تا هم از صحت معاملات مطمئن شویم و هم کار نقل‌وانتقال را سریع‌تر انجام دهیم. به عبارت دیگر ما معاملات انجام شده در نوبیتکس را تضمین می‌کنیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone