🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  3. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15508.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ سبک‌تر و مقاوم‌تر خواهند بود

سامسونگ قصد دارد اواخر سال جاری میلادی از دو گوشی هوشمند تاشو جدید گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ رونمایی کند. براساس گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع آگاه، به لطف فناوری ...

سامسونگ قصد دارد اواخر سال جاری میلادی از دو گوشی هوشمند تاشو جدید گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ رونمایی کند. براساس گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع آگاه، به لطف فناوری جدید، نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ از طراحی با استحکام و مقاومت بیشتر و وزن کمتر برخوردار خواهند بود.

سامسونگ علامت تجاری جدیدی را با عنوان «Armor Frame» در تاریخ ۲۴ فروردین ‌ماه ( ۱۳ آوریل) در اروپا، کره جنوبی و ایالات متحده ثبت کرده است. با وجودی که اسناد مربوط به علامت تجاری،‌ اطلاعات زیادی ارائه نمی‌دهد ولی براساس گزارش - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بیجار استان کردستان - منتشر شده از سوی «LetsGoDigital» به نظر می‌رسد Armor Frame می‌تواند با فریم گوشی‌های گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ ارتباط داشته باشد.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بیجار استان کردستان

این سوال - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بیجار استان کردستان - مهم مطرح می‌شود که آیا سامسونگ ممکن است گوشی‌های تاشو بعدی خود را به جای فریم آلومینیومی با فریم تیتانیومی به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بیجار استان کردستان - بازار عرضه کند؟ گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد ۲ از فریم آلومینیومی بهره می‌برند که باعث می‌شود گوشی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بیجار استان کردستان - کمی سنگین‌ شود. به علاوه قاب‌های آلومینیومی استحکام و مقاومت پایین‌تری دارند.

این احتمال - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بیجار استان کردستان - وجود دارد که سامسونگ موبایل‌های تاشو بعدی خود را با فریمی از جنس کرین یا تیتانیوم به بازار عرضه کند تا ضمن بهره‌مندی از استحکام و مقاومت بالاتر، وزن کمتری - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بیجار استان کردستان - نیز داشته باشند.

در مستندات مربوط به علامت تجاری جدید، اشاره‌ای به جنس فریم نشده، اما براساس گمانه زنی‌های موجود احتمال دارد کره‌ای‌ها موبایل‌های جدید را با فریم مقاوم دارای گواهی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بیجار استان کردستان - درجه نظامی عرضه کنند تا مقاومت بالاتری داشته باشند.

در گزارش‌های قبلی در مورد این دو گوشی هوشمند گفته شده بود که احتمالا موبایل‌های جدید تاشو سامسونگ در برابر نفوذ گرد - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بیجار استان کردستان - و غبار و آب نیز مقاوم هستند. در حالیکه نسل قبلی از چنین ویژگی برخوردار نبودند.

به علاوه انتظار می‌رود سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی زد فولد ۳ را با - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بیجار استان کردستان - گلس (UTG) قوی‌تر به بازار عرضه کند تا بتواند هنگام استفاده از قلم S Pen مقاومت لازم را داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone