🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  3. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  4. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15505.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۲ با رنگ بنفش به بازار می‌آید

اپل اعلام کرد که به زودی می‌توانید آیفون ۱۲ و همچنین آیفون ۱۲ مینی را با رنگ بنفش در بازار خریداری کنید. تیم کوک، مدیر عامل اپل در دقایق آغازین مراسم Spring Loaded که به ...

اپل اعلام کرد که به زودی می‌توانید آیفون ۱۲ و همچنین آیفون ۱۲ مینی را با - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هیدج استان زنجان - رنگ بنفش در بازار خریداری کنید. تیم کوک، مدیر عامل - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هیدج استان زنجان - اپل در دقایق آغازین مراسم Spring Loaded که به خاطر پاندمی کرونا به صورت از پیش ضبط شده در حال پخش و برگزاری است، این موضوع را اعلام کرد.

این رنگ از آیفون ۱۲ از جمعه همین هفته برای علاقه‌مندان قابل پیش‌خرید خواهد بود. به - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هیدج استان زنجان - گفته اپل، نخستین بسته‌های سفارش نیز از سی آوریل (ده روز دیگر) ارسال شده و به دست خریداران می‌رسد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هیدج استان زنجان

طبیعتا آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مینی بنفش رنگ از لحاظ سخت‌افزاری تفاوتی با سایر نسخه‌ها ندارند و صرفا گزینه رنگی جدیدی به طیف رنگ‌های جذاب آیفون اضافه کرده‌اند. البته اپل اعلام کرده که خریداران آیفون بنفش رنگ می‌توانند وسایل جانبی دیوایس را هم با رنگ بدنه ست کنند.

به طور مثال حالا می‌توانید - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هیدج استان زنجان - برای - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هیدج استان زنجان - شارژر وایرلس MagSafe یک کیف چرمی زیبای بنفش رنگ سفارش بدهید یا کاور سیلیکونی گوشی را از همین طیف رنگی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هیدج استان زنجان - انتخاب نمایید. کلیه این وسایل جانبی نیز از همین امروز در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هیدج استان زنجان - فروشگاه اپل قابل سفارش هستند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هیدج استان زنجان

اپل اعتقاد دارد که آیفون ۱۲ پرطرفدارترین گوشی حال حاضر دنیاست و خانواده این سری موفق به کسب رضایت ۹۹ درصد از خریداران شده‌اند. با این حساب اهالی کوپرتینو امیدوارند که ارائه گزینه‌های رنگی جدید بتواند طرفداران بیشتری را برای گوشی‌های آیفون به ارمغان بیاورد.

در حال حاضر نسخه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی آیفون ۱۲ مینی به ترتیب با قیمت‌های ۶۴۹ - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هیدج استان زنجان - و ۶۹۹ - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هیدج استان زنجان - دلار و نسخه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی آیفون ۱۲ با قیمت‌های به ترتیب ۷۴۹ و ۷۹۹ دلار در بازار قابل خریداری هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone