🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31837.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

کشف آسیب پذیری قابل توجه در محبوب‌ترین برنامه‌های پسورد منیجر

بسیاری از متخصصان امنیتی و کارشناسان حوزه نرم افزار به کاربران توصیه می کنند برای ورود به سایت های متفاوت از پسوردهای مختلف استفاده کرده و برای مدیریت این پسوردها از نرم افزارهای موسوم به ...

بسیاری از متخصصان امنیتی و کارشناسان حوزه نرم افزار به کاربران توصیه می کنند برای ورود به سایت های متفاوت از پسوردهای مختلف استفاده کرده و برای مدیریت این پسوردها از نرم افزارهای موسوم به پسورد منیجر استفاده کنند. حالا اما مطالعه ای جدید نشان داده که خود این نرم افزارها منبعی برای آسیب پذیری بوده و آنقدر هم که فکر می کردیم - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مازندران استان مازندران - امن نیستند.

قبل از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مازندران استان مازندران - حذف پسورد منیجر و استفاده دوباره از رمز ۱۲۳۴ بهتر است بدانید که - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مازندران استان مازندران - موسسه امنیتی Independent Security Evaluators، به عنوان مجری این مطالعه هنوز هم به کارایی بالاتر این برنامه ها نسبت به رمز عبور تکراری و ضعیف باور دارد.

هکرها با نصب بدافزار - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مازندران استان مازندران - قادر به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مازندران استان مازندران - سرقت نام - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مازندران استان مازندران - کاربری و رمز عبور خواهند بود

اساس کار - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مازندران استان مازندران - پسورد منیجر بدین ترتیب است که یک رمز عبور قوی با عنوان «مستر پسورد» برای خود آن در نظر گرفته و دیگر پسوردهای کاربر در دیتابیس برنامه ذخیره می شوند. مطالعه صورت گرفته نشان می دهد که این اپلیکیشن ها مستر پسورد را به صورت متن آشکار (plaintext) یا رمزنگاری نشده در مموری کامپیوتر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مازندران استان مازندران - ذخیره می کنند.تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مازندران استان مازندران

برنامه های بررسی شده شامل پسورد منیجرهای بسیار محبوب 1Password, Dashlane, KeePass - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مازندران استان مازندران - و LastPass است. به گفته این محققان ذخیره مستر پسورد به صورت مذکور برای هکرها تفاوت چندانی با نوشتن رمز روی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مازندران استان مازندران - یک برگه و قرار دادن آن در معرض دید عموم ندارد. محققان ISE از طریق مهندسی معکوس و بازیابی اطلاعات مموری موفق به افشای پسوردهای ذخیره شده در دیتابیس شده اند.

هکرها با دسترسی مستقیم به سیستم یا نصب بدافزار روی کامپیوتر قربانی قادر به تکرار روش های مذکور و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مازندران استان مازندران - به سرقت نام کاربری، رمز عبور و هر داده ذخیره شده در پسورد منیجر خواهند بود. - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مازندران استان مازندران - با این حال ISE تاکید کرده - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مازندران استان مازندران - که استفاده از پسورد منیجر به مراتب بهتر از بکارگیری رمز عبور ضعیف یا تکراری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone