🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38411.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

گوگل اعتقاد دارد که اندروید به اندازه iOS ایمن است

از ماه مه سال گذشته میلادی، دیوید کلایدرماخر به عنوان مدیر واحد امنیت گوگل انتخاب شد و وی وظیفه دارد اندروید، گوگل پلی و سیستم عامل کروم را از آسیب پذیری های گوناگون مصون نگه ...

از ماه مه سال گذشته میلادی، دیوید کلایدرماخر به عنوان مدیر واحد امنیت گوگل انتخاب شد و وی وظیفه دارد اندروید، گوگل پلی و سیستم عامل کروم را از آسیب - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پذیری های گوناگون مصون نگه دارد. این کمپانی امروز گزارش سالانه خود از وضعیت امنیت محصولاتش را منتشر کرد و کلایدرماخر می گوید اندروید درست به اندازه رقبایش امن است؛ اگرچه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - وی به صورت خاص به هیچ محصولی اشاره نکرده، اما بدیهی است که به سیستم عامل iOS اپل اشاره دارد.

بنابر این گزارش ساالانه، امنیت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اندروید در سال 2017 افزایشی چشمگیر داشته و گوگل حالا تدابیر امنیتی خود را بهترین نمونه های موجود در صنعت می داند. با این حال، امنیت دیوایس های اندرویدی تا حد زیادی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در گرو تلاش هاش کاربران هم هست. برای مثال گوگل می گوید دیوایس هایی که اپلیکیشن های خود را تنها از گوگل پلی دریافت می کنند تا 9 برابر از دیوایس هایی که اپ های آنها از هر جایی دریافت می شود مقاوم تر و امن تر هستند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر نقده استان آذربایجان غربی

علاوه بر این، آن دسته از موبایل های مبتنی بر اندروید که سرویس های گوگل پلی را نصب کرده اند، از Google Play Protect بهره می برند که با اسکن سیستم، اپلیکیشن های زیان آور و بدافزارهای موجود در آنها را شناسایی می کند. با این تکنولوژی ضمناً می - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - توان دیوایس اندرویدی گم شده را پیدا کرد، از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - وب سایت های فریب دهنده در امان ماند و به شناسایی و حذف اپ های زیان آور پرداخت.

گوگل می گوید احتمال دانلود یک اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - زیان آور از گوگل پلی، از 0.4 درصد در سال 2016 به 0.2 درصد در سال 2017 رسیده است. - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - این بدان معناست که احتمال - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دانلود چنین اپلیکیشنی از گوگل پلی، از احتمال برخورد یک سیارک با زمین کمتر است. ضمناً طی سالی که گذشت، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اسکن های روزانه با Google Play Protect به حذف 39 میلیون اپلیکیشن زیان آور از حدود 1 میلیون دستگاه منجر شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone