🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  2. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  3. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  4. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  5. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15886.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

«امواج الکترومغناطیسی»، عامل احتمالی حملات صوتی به دیپلمات‌های آمریکا در ۲۰۱۷

در سال ۲۰۱۷ برخی دیپلمات‌ها و جاسوس‌های ایالات متحده آمریکا در کوبا، چین و روسیه به علت حملات صوتی به بیماری مرموزی مبتلا شدند. حالا به نظر می‌رسد در این حملات از مایکروویو، نوعی امواج ...

در سال ۲۰۱۷ برخی دیپلمات‌ها و جاسوس‌های ایالات متحده آمریکا در کوبا، چین و روسیه به علت - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر گلستان استان گلستان - حملات صوتی به بیماری مرموزی مبتلا شدند. حالا به نظر می‌رسد در این حملات از مایکروویو، نوعی امواج الکترومغناطیسی استفاده شده است.

در سال ۲۰۱۷ برخی به استفاده از تجهیزات جاسوسی کوبا برای بیماری دیپلمات‌های آمریکایی اشاره کردند و حالا طبق اعلام متخصصان، انرژی فرکانس رادیویی هدایت شده محتمل‌ترین دلیل تجربه علائم مخصوصی در میان دیپلمات‌ها و اعضای خانواده آن‌ها بوده است که شامل مایکروویو نیز می‌شود. مایکروویو نوعی امواج الکترومغناطیسی در یک طیف خاص است.

انفجارهای کوتاه امواج الکترومغناطیسی در یک فرکانس خاص به گوش داخلی افراد حمله می‌کند که می‌تواند بدون اینکه نشانه‌هایی از آسیب فیزیکی از خود بجا بگذارد، اثرات حاد و بلندمدت ایجاد کند.

اگرچه یک سیگنال فراصوتی به افراد صدمه جدی نمی‌زند اما ترکیب چند نمونه از آن‌ها می‌تواند به تولید صدایی منجر شود که در محدوده شنوایی انسان (بین ۲۰ هرتز تا - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر گلستان استان گلستان - ۲۰ کیلوهرتز) قرار داشته و در عین حال خطراتی را برای سلامتی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر گلستان استان گلستان - در پی داشته باشد.

علائم رایج افرادی که با این حملات مواجه می‌شوند، شنیدن صداهای بلند، احساس لرزش سر و درد است. این افراد همچنین با سرگیجه کوتاه و بلندمدت، کاهش شنوایی، خستگی، از دست دادن حافظه، وزوز گوش و مشکلات تعادلی هم - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر گلستان استان گلستان - مواجه می‌شوند.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر گلستان استان گلستان

پژوهش‌های مورد استفاده کارشناسان نشان می‌دهند که انرژی فرکانس رادیویی باید به صورت هدایت شده و جهت‌دار و همچنین به صورت پالسی و نه - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر گلستان استان گلستان - مداوم ارسال شود تا این علائم - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر گلستان استان گلستان - بروز کنند. وجود چنین علائمی باعث شده که متخصصان چنین حمله صوتی را حمله انرژی فرکانس رادیویی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر گلستان استان گلستان - توصیف کنند.

در گزارش اخیر جزئیات دقیقی درباره ابزارهای مورد استفاده در چنین حملاتی وجود ندارد، با این حال دسته‌ای از این دستگاه‌ها به نام «جنگ‌افزار انرژی هدایت‌شده» وجود دارد که احتمالا ابزارهای حملات ۲۰۱۷ در میان آن‌ها قرار - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر گلستان استان گلستان - می‌گیرند. در این گزارش به یکی از دستگاه‌های موجود در یکی از پژوهش‌ها به نام «ترانسفورماتور خروجی پالس مگاولت انرژی» اشاره - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر گلستان استان گلستان - شده است.

بسیاری از کشورها چنین دستگاه‌هایی را توسعه می‌دهند، با این حال ظاهرا روسیه یکی از منابع اصلی برای توسعه و تحقیق روی این ابزارها محسوب می‌شود. این گزارش نشان می‌دهد که در آینده احتمالا شاهد استفاده بیشتری از چنین دستگاه‌های پیشرفته‌ای برای - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر گلستان استان گلستان - حملات باشیم که بدون نشانه‌های فیزیکی، به - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر گلستان استان گلستان - افراد آسیب جدی وارد می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone