🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  2. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  3. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15885.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

انتشار نتایج بنچمارک سرفیس پرو ۸ و سرفیس لپ‌تاپ ۴ با پردازنده AMD و اینتل

مایکروسافت سال آینده میلادی از نسل جدید محصولات سری سرفیس رونمایی می‌کند. با این حال اخیرا سرفیس پرو ۸ و سرفیس لپ‌تاپ ۴ در بنچمارک گیک‌بنچ ۵ رویت شده‌اند. بنچمارک‌های آنلاین از توسعه محصولات شرکت‌های ...

مایکروسافت سال آینده میلادی از نسل جدید - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محلات استان مرکزی - محصولات سری سرفیس رونمایی می‌کند. با این - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محلات استان مرکزی - حال اخیرا سرفیس پرو ۸ و سرفیس لپ‌تاپ ۴ در بنچمارک گیک‌بنچ ۵ رویت شده‌اند.

بنچمارک‌های آنلاین از توسعه محصولات شرکت‌های مختلف - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محلات استان مرکزی - برای معرفی در آینده خبر می‌دهند و حالا نوبت به جدیدترین دستگاه‌های سرفیس رسیده که در بنچمارک گیک‌بنچ ۵ ظاهر شده‌اند.

یک محصول با اسم - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محلات استان مرکزی - رمز «OEMWY» در این بنچمارک رویت شده که می‌تواند سرفیس پرو ۸ یا سرفیس لپ‌تاپ ۴ (نسخه تجاری) باشد. این محصول از نسل یازدهم - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محلات استان مرکزی - پردازنده‌های اینتل «تایگر لیک» بهره می‌برد و مایکروسافت آن را به اینتل i7-1185G7 مجهز می‌کند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محلات استان مرکزی

پردازنده‌های سری تایگر لیک به GPU ارتقایافته «Xe» - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محلات استان مرکزی - مجهز شده‌اند که در مقایسه با نسل قبلی خود، قدرت گرافیکی بالاتری در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این دستگاه در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیاز ۱۳۴۳ و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محلات استان مرکزی - ۴۹۷۰ را کسب کرده است.

دیگر دستگاه موجود در این بنچمارک ظاهرا سرفیس لپ‌تاپ ۴ با پردازنده AMD Renoir است. این محصول اسم رمز «OEMGR - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محلات استان مرکزی - OEMGR Product Name DV» را یدک می‌کشد و از پردازنده رایزن 7 3780U شرکت AMD بهره می‌برد. انتظار می‌رود این محصول به پردازنده جدیدتری نسبت به تراشه موجود در این بنچمارک - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محلات استان مرکزی - مجهز شود. این دستگاه در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محلات استان مرکزی - ترتیب امتیازهای ۱۰۳۴ و ۶۲۱۱ را کسب کرده است.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محلات استان مرکزی

این اولین باری نیست که - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محلات استان مرکزی - شاهد انتشار اطلاعات درباره سرفیس پرو ۸ هستیم و در گذشته نیز برخی مشخصات و همچنین تصاویر منتسب به این محصول مایکروسافت افشا شده بودند. - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محلات استان مرکزی - طبق این تصاویر، نسل آینده دستگاه مایکروسافت طراحی مشابه با نسل کنونی خود دارد. ظاهرا - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محلات استان مرکزی - این دستگاه در بالاترین نسخه به ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه SSD مجهز می‌شود.

انتظار می‌رود طراحی این محصولات در مقایسه با نسل کنونی تغییرات چندانی را تجربه نکند و تنها شاهد ارتقای بزرگی برای پردازنده آن‌ها باشیم. احتمالا مایکروسافت در نیمه دوم - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محلات استان مرکزی - ۲۰۲۱ سرفیس پرو ۸ و سرفیس لپ‌تاپ ۴ را وارد بازار خواهد کرد.

مایکروسافت اوایل مهرماه ۹۸ سرفیس پرو ۷ را با قیمت پایه ۷۴۹ دلار معرفی کرد. این محصول حداکثر به ۱ ترابایت حافظه SSD و ۱۶ گیگابایت رم مجهز شده و در بالاترین مدل دارای پردازنده اینتل Core i7 است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone