🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31914.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل برندگان چالش عکاسی با آیفون را معرفی کرد

چندسالی از آغاز کمپین عکاسی با آیفون (Shot on iPhone) توسط اپل می‌گذرد و کمپانی کوپرتینویی با این کمپین توانسته به لطف توانایی عکسبرداری و فیلمبرداری کاربران  قدرت دوربین‌ آیفون را به رخ رقبا بکشاند. حال این ...

چندسالی از آغاز کمپین عکاسی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر بابل استان مازندران - با آیفون (Shot on iPhone) توسط اپل می‌گذرد و کمپانی کوپرتینویی با این کمپین توانسته به لطف توانایی عکسبرداری و فیلمبرداری کاربران  قدرت دوربین‌ آیفون را به رخ رقبا بکشاند. حال این شرکت برندگان چالش عکاسی با آیفون در بازه‌ی زمانی بین ۲۲ ژانویه تا ۷ فوریه را معرفی کرده است.

۱۰ عدد از تمامی تصاویر ارسال شده برای کمپین عکاسی با آیفون به عنوان برنده انتخاب شده و قرار است از این ده تصویر در آگهی های - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر بابل استان مازندران - تبلیغاتی، - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر بابل استان مازندران - کانال‌ های شبکه اجتماعی و خرده‌ فروشی‌ های اپل استفاده شود.

تمامی تصاویر برنده با - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر بابل استان مازندران - گوشی‌ هایی جدیدتر از آیفون ۷ گرفته شده‌اند اما - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر بابل استان مازندران - کیفیت تصاویر گرفته شده با آیفون XS، جذابیت خارق العاده‌ ای به عکس‌ ها بخشیده است. این تصاویر در برنامه‌ی Today شبکه ملی آمریکا، توسط Kaiann Drance نماینده اپل به نمایش گذاشته شده است.

برندگان این مسابقه توسط گروهی از عکاسان حرفه‌ ای و شناخته شده انتخاب شده‌اند. در میان داوران - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر بابل استان مازندران - آنها نام Pete Souza، عکاس کاخ سفید در زمان ریاست جهموری اوباما به همراه Annet de Graaf عکاس سفری که با آیفون عکس می‌گیرد، دیده می‌شود.

موضوعی برای این مسابقه آزاد بوده و به همین علت نیز مجموعه تصاویر متنوعی به عنوان برندگان چالش مذکور انتخاب شده‌ اند. در میان عکاسان این تصاویر ساکنین کشور‌ های سنگاپور، آلمان، بلاروس و ایالات متحده آمریکا دیده می‌شود.

پیشتر بسیاری از کارشناسان مدعی شده بودند که اپل بدون اجازه‌ی عکاسان از این آثار هنری برای تبلیغات خود استفاده می‌کند و کمپانی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر بابل استان مازندران - کوپرتینویی حداقل مبلغ حق استفاده از ابن تصاویر را به عکاسان بپردازد. به همین دلیل اپل سیاست جدیدی در پیش گرفته و به ده برنده‌ی این مسابقه، مبالغی به عنوان حق استفاده از تصویر، پرداخت نموده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone