🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39149.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپ Contacts Optimizer؛ ابزار حرفه ای یافتن مخاطبین تکراری در اندروید

مخاطبین دفترچه تلفن موبایل هایی که این روزها در دست می گیریم از منابع مختلفی آمده اند: حافظه دستگاه، سیم کارت، جیمیل، آتلوک، تلگرام و شاید چندین منبع دیگر. تعدد این منابع باعث می شود ...

مخاطبین دفترچه تلفن موبایل هایی که این روزها در دست می گیریم از منابع مختلفی آمده اند: حافظه دستگاه، سیم کارت، جیمیل، آتلوک، تلگرام و شاید چندین منبع دیگر. تعدد این منابع باعث می شود که ذخیره شدن مخاطبین تکراری موضوع عادی و انکار ناپذیری باشد.

اما همین مخاطبین تکراری ممکن است کارتان را برای تماس گرفتن و ارسال - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پیامک سخت کنند. مثلا اسم Nima را بنویسید و در عوض - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دو نتیجه، ده نتیجه کاملا مشابه هم برایتان نمایان شود و دست بر قضا هیچ کدام هم به کارتان نیاید.

خوشبختانه در اندروید با راهکاری ساده، می توان این مخاطبین تکراری را پیدا کرد و به سرعت آن ها را با هم تلفیق نمود. اپلیکیشن Contacts Optimizer به ساده ترین شکل ممکن شما را برای انجام این کار یاری می کند.

این ابزار 500 کیلوبایتی اولین کاری که پس از نصب انجام - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می دهد، آنالیز مخاطبین شماست؛ چه در حافظه دستگاه باشند و چه اکانت گوگل و چه هر منبع دیگری که مخاطبین از آنجا ذخیره می شوند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

با جستجو و آنالیز مخاطبین، حالا Contacts Optimizer تمام - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - موارد تکراری را در یک صفحه ردیف می کند. از اینجا به بعد دو گزینه دارید: پاک کردن تکراری ها یا ممزوج کردن شان در قالب یک مخاطب واحد. مزیت بزرگ Contacts Optimizer اینجاست که کار را بدون دردسر و پیچیدگی و فقط با یک اشاره انجام می دهد و بر خلاف اپلیکیشن های - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مشابه شما را برای جستجو در منوهای متعدد به زحمت نمی اندازد.

Contacts Optimizer رابط کاربری صاف و ساده ای دارد که تمام گزینه ها پشت سر هم و بدون هیچ توضیح اضافی در اختیارتان قرار گرفته اند. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - برای پاک کردن مخاطبین تکراری، یک کلیک کافیست. اگر هم خواستید ویرایش شان کنید به لطف گزینه Edit ابزار کاملی برای جستجوی آن ها با فیلترهای مختلف در اختیار خواهید داشت و به لطف گزینه Mark All، تمام تغییرات را می توانید روی صدها مخاطب در یک لحظه اعمال - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کنید.

البته - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - Contacts Optimizer از پس کارهای بیشتری هم بر می آید، به شرط آن که نسخه Pro را خریداری کرده باشید. متأسفانه اپلیکیشن در حالت رایگان کاری بیشتر از پاک کردن مخاطبین تکراری و ویرایش دسته جمعی شان انجام نمی دهد اما در نسخه حرفه ای قابلیت های به مراتب بهتری در اختیارتان می گذارد.

از جمله قابلیت های خوب پولی این اپ می توان به اضافه کردن کد کشور به اول شماره ها، تکمیل دسته جمعی فیلدهای اطلاعاتی مخاطبین، جستجوی مخاطبین دارای فیلدهای خالی و ممزوج کردن آن ها با مخاطبین دارای اطلاعات بیشتر و جستجوی هوشمند شماره های اشتباه و غیر قابل تماس اشاره کرد.

با توجه به این موضوع، توصیه می کنیم برای استفاده از حداکثر قابلیت ها حتما به سراغ نسخه کامل بروید. هر چند که نسخه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - رایگان - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - هم کار جستجو و پاک کردن مخاطبین تکراری را به نحو احسن انجام می دهد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

Contacts Optimizer

سازنده: Compelson Labs قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 0.5 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone