🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  2. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  3. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  4. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  5. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15882.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

بلومبرگ: اپل سرگرم توسعه پردازنده ۳۲ هسته‌ای برای کنار زدن همه رقبا است

پردازنده M1 به عنوان اولین تجربه مبتنی بر ARM اپل در دنیای دسکتاپ به رقیبی شاخص برای پردازنده‌های سطح بالای اینتل تبدیل شده اما اپل قصد دارد در نسخه بعدی اینتل را کاملا پشت سر ...

پردازنده M1 به عنوان اولین تجربه مبتنی بر ARM اپل در دنیای دسکتاپ به رقیبی شاخص برای پردازنده‌های سطح بالای اینتل تبدیل شده اما اپل قصد دارد در نسخه بعدی اینتل - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس - را کاملا پشت سر بگذارد.

سایت «بلومبرگ» در گزارشی مدعی شده که - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس - اپل در حال توسعه نسخه بعدی پردازنده M1 با ۲۰ هسته پردازشی و خوشه‌بندی دو گانه است. این تراشه قدرتمند برخلاف آنچه در چیپست موبایل می‌بینیم، از ۱۶ هسته پر توان - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس - و ۴ هسته کم مصرف تشکیل شده است. نسخه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس - دیگری از این تراشه نیز از ۳۲ هسته برخوردار خواهد بود.

پیش از این شنیده بودیم که این شرکت در سال ۲۰۲۱ قصد معرفی نسخه‌های‌ قدرتمند مک‌بوک پرو و دسکتاپ‌های آی‌مک را دارد. در سال ۲۰۲۲ نیز مک‌ پرو مبتنی بر ARM از راه خواهد رسید. بلومبرگ نیز بر این گزارش مهر تایید زده و مدعی است دور بعدی عرضه مک‌های با اپل سیلیکون از همین بهار شروع شده و راند سوم آن نیز در پاییز سال بعد کلید می‌خورد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس

در این گزارش با اشاره به پیچیدگی‌های توسعه چنین چیپست قدرتمندی تاکید شده که - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس - تجهیز مک‌های بعدی به این تراشه ۲۰ هسته‌ای حتمی نیست. ممکن است نسل بعدی اپل سیلیکون تنها با ۸ یا ۱۲ هسته قدرتمند از راه برسد اما خبر خوب اینجاست که اپل برای دسکتاپ‌های سطح بالای خود سرگرم توسعه نسخه دیگری از پردازنده‌های سری M است که از ۳۲ هسته پردازشی برخوردار است.

هرچند گرافیک یکپارچه M1 به خوبی از پس وظایفی که برای آن تعیین شده برآمده اما اپل برای ارائه کارایی در سطح GPUهای اختصاصی آی‌مک‌های قدرتمندش به توان پردازش بالاتری نیاز دارد. طبق ادعای بلومبرگ اپل فعالیت‌هایی را در این راستا کلید زده و ممکن است نسل بعدی لپ‌تاپ‌های بالارده  و دسکتاپ‌های میان‌رده این شرکت با پردازشگر گرافیکی ۱۶ یا ۳۲ هسته‌ای از راه برسند. - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس - نسخه‌های قوی‌تر نیز احتمالا میزبان هسته‌های گرافیکی ۶۴ یا ۱۲۸ - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس - هسته‌ای خواهند بود که قدرت آنها را در این زمینه به چند برابر ماژول‌های گرافیکی انویدیا و AMD بکار رفته در کامپیوترهای اپل ارتقا می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone