تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  3. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43516.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

معرفی Vizmato؛ اپلیکیشنی بی نظیر برای ساخت ویدیو کلیپ های خلاقانه

بگذارید در همین ابتدا اعترافی بکنم. پیش از نصب و تجربه Vizmato با خود می گفتم که "این هم یک ویرایشگر ویدیوی تکراری دیگر است" و حقیقتا انتظار چیز غافلگیر کننده ای را نداشتم. اما ...

بگذارید در همین ابتدا اعترافی بکنم. پیش از نصب و تجربه Vizmato با خود می گفتم که "این هم یک ویرایشگر ویدیوی تکراری دیگر است" و حقیقتا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - انتظار چیز غافلگیر کننده ای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - را نداشتم. اما پنج دقیقه کار با اپلیکیشن کافی بود تا بدانم که بسیار عجولانه قضاوت کرده ام.

Vizmato هر آن چه از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - یک اپلیکیشن ویدیو کلیپ ساز ایده آل انتظار دارید را برآورده کرده؛ یک ویرایشگر ویدیوی فوق العاده خوش ساخت با افکت های متنوع که حتی آماتورترین افراد هم به سادگی با آن ارتباط برقرار می کنند.

محصول تحسین شده تیم Global Delight Technologies بعد از گردآوری بیش از 4 میلیون طرفدار در پلتفرم iOS، حالا به صورت بتا روی پلتفرم اندروید - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - هم منتشر شده تا افراد بیشتری بتوانند شانس تجربه امکانات هیجان انگیز آن را داشته باشند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی
در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - Vizmato می توانید به هر ثانیه از کلیپ افکت های مختلفی اضافه کنید، و چندین ویدیو را به سادگی یک اشاره به هم بچسبانید.

Vizmato در قالب کلی تفاوتی با ویرایشگرهای دیگر ندارد. یا می توانید در لحظه و با فیلترهای زنده ویدیو ضبط کنید، یا اینکه به ویرایش ویدیوهای ذخیره شده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - در گالری بپردازید. وجه تمایز این اپلیکیشن با بسیاری از ویرایشگرهای دیگر اینجاست که یک سری قابلیت اجتماعی هم دارد؛ در واقع می - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - توانید Vizmato را اینستاگرامی در نظر بگیرید که امکانات ویرایشی بسیار بیشتری به شما ارائه می کند.

این امکانات ویرایشی به چند دسته تقسیم می شوند: اول افکت های ویدیویی که تنوع بی نظیری را در میان آن ها می بینید، دوم فیلترهای رنگی، و سوم ابزاری مثل برش زدن ویدیو و اضافه کردن بک گراند و متن و موزیک که جزو امکانات رایج ویرایشگرهای ویدیو به شمار می روند.

اما از بین تمام ابزار ویرایشی Vizmato، جالب ترین آن ها و چیزی که بیشتر از سایر امکانات روی آن تمرکز شده افکت های ویدیویی هستند. با نصب این اپ فوق العاده بیشتر از 40 افکت ویدیویی در اختیارتان قرار می گیرد تا بتوانید از ویدیوهای ساده، فیلم های موزیکال جذاب و تمام عیار بسازید.

اسلوموشن، بر عکس کردن ویدیو، تند کردن ویدیو، زوم، تغییر رنگ، چرخش فرفره ای صفحه، پیکسلی شدن، لرزیدن، افکت انفجار و ... فقط بخشی از افکت های جذاب Vizmato هستند که خوشبختانه به بخش زیادی از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - آن ها می توانید به طور رایگان دسترسی داشته باشید. البته چند مورد پولی هم در میان آن ها پیدا می شود که با پرداخت درون برنامه ای قابل آزاد شدن هستند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی
تنوع خوب فیلترها، افکت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ها و ابزار ویرایشی در Vizmato را در کمتر ویرایشگر ویدیوی دیگری مشاهده خواهید کرد.

در درجه بعدی، فیلترهای زنده ویدیویی Vizmato را باید یکی از جذاب ترین قابلیت های آن به شمار بیاوریم. هر چند این فیلترها تنوع زیادی ندارند، اما شاید همین تعداد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کم هم بتوانند در جلب رضایت شما موفق باشند.

با نصب Vizmato می توانید در شبکه اجتماعی آن هم فعالیت کنید. ویدیوهایی که ساخته اید، همگی در بخشی به نام اکسپلور (مشابه اینستاگرام) قابل اشتراک گذاری هستند تا هم دیگران از آثارتان لذت ببرند و هم شما بتوانید با تماشای کارهای دیگران از آن ها - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - الگو بگیرید. البته خود Vizmato هم چند ویدیو به طور پیش فرض در بخش پیشنهاداتش ارائه کرده تا بتوانید فیلترهای گوناگون اپ را روی آن ها امتحان کنید.

شاید بتوان گفت تنها نکته منفی که در این ویرایشگر تصویر می بینید، نبود امکاناتی مثل تعیین ابعاد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کادر و رزولوشن تصویر و تنظیم روشنایی است که باعث شده برای ویرایش ویدیو نتوانید فقط روی Vizmato تکیه کنید و به اپ های دیگر هم احتیاج داشته باشید. البته افزودن واترمارک به خروجی ها هم موضوعی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - است که شاید به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مذاق بسیاری از کاربران خوش نیاید.

اما در مجموع می توانیم بگوییم که Vizmato از آن دست ویرایشگرهای ویدیویی است که به خاطر فیلترهای متنوع، قابلیت های اجتماعی و صد البته رابط - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کاربری خوب و ساده، اکثر افراد از کار با آن لذت می برند.

توجه داشته باشید که نسخه اندروید Vizmato فعلا در فاز بتاست، بنابراین طبیعی است که در آن به باگ های ریز و درشتی بر بخورید. هر چند در تستی که انجام دادیم عملکرد نسبتا پایداری را از اپلیکیشن مشاهده کردیم که با توجه به سابقه خوب توسعه دهنده در ارائه نسخه iOS شک نداریم که نسخه نهایی اپلیکیشن - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - در اندروید هم با موفقیت و استقبال کاربران مواجه خواهد شد.

نسخه اندروید Vizmato را می توانید همین حالا از گوگل پلی یا لینک کمی انتهای مطلب دانلود نمایید.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

Vizmato

سازنده: Global Delight Technologies قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 133 / 40 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone